printlogo

شرکت راسا موتور طی مراسمی از محصولات جدید برند سوزوکی یعنی گرند ویتارا، فرانکس و جیمنی در محل هتل استقلال تهران رونمایی کرد.
کد خبر : 24095
تاریخ انتشار : 12 اسفند 1402 - 15:16

تهیه خبر و عکس : محمدعلی شبیری | «خبرماشین» - شرکت راسا موتور طی مراسمی از محصولات جدید برند سوزوکی یعنی گرند ویتارا، فرانکس و جیمنی در محل هتل استقلال تهران رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ شرکت راسا موتور که فعالیت خود را با عرضه مدل های بالنو و سیاز آغاز کرده بود اخیراً ضمن رونمایی از مدل های جدید برند سوزوکی قصد دارد تا سبد محصولات خود را کامل تر کند.

سوزوکی گرند ویتارا هیبرید

مدل جدید سوزوکی ویتارا هیبرید که در سال های گذشته توسط ایران خودرو تولید و چند سالی است که از سبد محصولات این شرکت حذف شده، اخیرا توسط راسا موتور رونمایی شد.

سوزوکی گرند ویتارا جدید مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان 102 اسب بخار و حداکثر گشتاور 136.8 نیوتون متر است. این قدرت تولید شده توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منقتل می شود. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و در عقب محور پیچشی است.

این خودرو که در کلاس کراس اوور هیبریدی قرار می گیرد، از لحاظ طراحی ظاهری بسیار جذاب و مدرن طراحی شده است. در بخش جلویی آن چراغ های LED زیبایی به کار رفته و هواگیرها و دریچه های هوا مشبک زیبایی در طراحی آن لحاظ شده است. از ویژگی های بارز ظاهری این خودرو می توان به رینگ های 10 پره 19 اینچی، برآمدگی های طراحی شده در گلگیرها و همچنین ریل های سقفی اشاره کرد که باعث شده ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد.

 

سوزوکی جیمنی 3 در

سوزوکی جیمنی 3 در یک خودرو 4WD مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان 101 اسب بخار و حداکثر گشتاور 130 نیوتون متر است. این قدرت تولید شده توسط گیربکس اتوماتیک به چرخ ها منقتل می شود. سیستم تعلیق جلو و عقب از نوع 3 اتصالی صلب به همراه فنر لول است.

سوزوکی جیمنی یک شاسی بلند آفرودی است که بزودی با نسل چهارم خود به بازار ایران می آید. این خودرو یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین شاسی بلندهای دو دیفرانسیل بازار جهانی بوده و فروش بالایی را تجربه کرده است.

سوزوکی جیمنی در تیپ فول آپشن به چراغ شوی جلو، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوا، گرمکن صندلی های جلو، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و… مجهز است.

 

سوزوکی فرانکس هیبریدی

سوزوکی فرانکس هیبریدی مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان 101 اسب بخار و حداکثر گشتاور 137 نیوتون متر است. این قدرت تولید شده توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منقتل می شود. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون مستقل و در عقب نیمه مستقل محور پیچشی است.

سوزوکی فرانکس در بخش امکانات رفاهی و ایمنی حرف‌هایی برای گفتن دارد و در مقابسه با بسیاری از خودروهای کره‌ای و ژاپنی وارداتی، از امکانات مناسبی برخوردار است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت راسا موتور، نسخه وارد شده توسط این شرکت از نوع نسبتا فول آپشن است که به امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی تجهیز شده است. از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS، ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، آینه الکتروکرومیک، گرمکن صندلی های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، فناوری LED چراغ‌ها، سیستم ورود بدون کلید KEYLESS، تریم داخلی چرم و پارچه، هداپ، سنسور پایش باد تایرها، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دنده پشت فرمان، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی و… اشاره کرد.