printlogo

مدیر فروش و بازاریابی گروه مایان اعلام کرد:
گروه مایان در راستای تکریم مشتریان، گارانتی محصولات خود را از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به ۳ سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر افزایش داده است که  زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.
کد خبر : 23997
تاریخ انتشار : 15 بهمن 1402 - 11:12

گروه مایان در راستای تکریم مشتریان، گارانتی محصولات خود را از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به ۳ سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر افزایش داده است که  زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

مرضیه ملکی مدیر فروش و بازاریابی گروه مایان در گفت‌وگویی درباره دلایل این افزایش گارانتی، اظهار کرد: ما از زمان شروع فعالیت و عرضه دیما همیشه شعارمان این بود که این محصول، باکیفیت‌ترین محصول بازار است و گزارش‌های سازمان بازرسی استاندارد ایران نیز این موضوع را تایید میکند، طبق آدیت سازمان ISQI که هر فصل محصولات انجام  می‌شود، همه محصولات مایان بالاترین رده کیفیت را دارند، این گزارشات در بخش خدمات پس از فروش هم تایید کننده موفقیت مایان در ارایه خدمات پس از فروش مناسب است که در آخرین رتبه بندی توانستیم رتبه دوم را به خودمان اختصاص دهیم. 

ملکی ادامه داد: به همین دلایل و در راستی تکریم مشتریان طی مذاکراتی که با شرکت مادر داشتیم و بررسی‌هایی که انجام شد، تصمیم گرفتیم برای رضایت مشتری ها، مدت زمان گارانتی‌ ها را افزایش دهیم.

او درباره افزایش هزینه ها با افزایش مدت زمان گارانتی بیان کرد: با توجه به کیفیت محصول، تصمیم به افزایش سقف گرفتیم و این هزینه را شرکت پذیرفته‌است، صرفا فقط به خاطر رضایت مشتریان حقوقی و حقیقی.

به گفته وی، این افزایش مدت زمان گارانتی شامل تمامی محصولات می شود و جزئئیات دقیق در آینده  اعلام می‌شود.

وی همچنین درباره وضعیت تامین قطعات بیان کرد: سیاست مدیریت شرکت از روز نخست تامین قطعات پیش از عرضه خودرو بوده است، یعنی پیش از این‌که محصولی را به بازار عرضه کنیم،  همکاران ما در دیما دیزل، سفارش‌گذاری قطعات، چه تندگردش و چه کندگردش را انجام دادند و پیش از عرضه محصول، قطعات تامین شده است و به هیچ عنوان در تامین قطعاتمان مشکلی نداریم.