printlogo

شرکت خودروی برقی نوین ماهان (نبکا) ضمن حضور در نمایشگاه خودرو تهران، اسکای ول ET۵ را در معرض نمایش قرار داد.
کد خبر : 23970
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 16:35

«خبرماشین» - شرکت خودروی برقی نوین ماهان (نبکا) ضمن حضور در نمایشگاه خودرو تهران، اسکای ول ET۵ را در معرض نمایش قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و نبکا به عنوان تولید کننده خودروهای برقی اسکای ول در این نمایشگاه حضور دارد و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد. 

نبکا اسکای وی ET۵

مشخصات فنی نبکا اسکای وی ET۵

اسکای ول ET۵ مجهز به یک پیشرانه برقی با حداکثر قدرت ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر است؛ باتری این خودرو می تواند فقط با صرف زمان ۳۰ دقیقه از ۳۰% تا ۸۰% شارژ شود و با این شارژ تا ۵۲۰ کیلومتر پیمایش کند.
اندازه کامل ماشین ۴۶۹۸*۱۹۰۸*۱۶۹۶ میلی متر، فاصله بین دو محور ۲۸۰۰ میلی متر، فضای عقب جادار و راحت، و حالت صندلی را می‌توان به دلخواه تغییر داد و مجهز به بزرگترین سانروف پانوراما و درب عقب برقی القایی هوشمند است.
امکانات رفاهی این خودرو شامل صندلی‌های برقی با تنظیم ۴ جهته در جلو به همراه سردکن و گرمکن، و همچنین تنظیم گودی کمر، زیرپایی و پشت سری صندلی راننده، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۲.۸ اینچ، پشت‌آمپر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، سانروف پانورامیک، تهویه اتوماتیک با سیستم تصفیه هوا، نورپردازی قابل‌تنظیم فضای داخلی در ۱۲۸ طیف رنگی هماهنگ با موزیک، کول‌باکس و پد شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند است.

نبکا اسکای ول ET۵
امکانات ایمنی این خودرو شامل سیستم دید ۳۶۰ درجه به همراه دوربین دنده عقب، کروزکنترل هوشمند، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، اتوهُلد، هشدار خواب‌آلودگی راننده، چراغ‌های اتوماتیک جلو، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل هرزگردی و ترمز اضطراری اتوماتیک است.