printlogo

شرکت نامی خودرو پیشرو ضمن حضور در نمایشگاه خودرو تهران، محصولات وارداتی برند نیسان را در معرض نمایش قرار دادند.
کد خبر : 23969
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 16:20

«خبرماشین» - شرکت نامی خودرو پیشرو ضمن حضور در نمایشگاه خودرو تهران، محصولات وارداتی برند نیسان را در معرض نمایش قرار دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و نامی خودرو به عنوان وارد کننده محصولات نیسان، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد. 

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳

این خودرو شاسی بلند مجهز به یک پیشرانه مدل PR۲۵DD چهار سیلندر GDI با حجم ۲.۵ لیتر تنفس طبیعی است که حداکثر قدرت موتور ۱۸۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۲۴۴ نیوتون متر است.
گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع Xtronic سی وی تی بوده و این محصول دارای فرمان برقی حساس به سرعت است.
نیسان ایکس تریل یک خودرو دو دیفرانسیل است و قدرت به هر چهار چرخ این خودرو اعمال می‌شود.
سیستم چهارچرخ‌ محرک نیسان یک سیستم کاملا هوشمند است که با ارسال قدرت موتور به چرخ‌هایی که چسبندگی بیشتری دارند به شما کمک می‌کند در تمام شرایط رانندگی کنترل خودرو را حفظ کنید. این سیستم می‌تواند در مدت زمانی کمتر از پلک‌زدن چشم‌های شما در سطوح لغزنده واکنش نشان دهد و بنابراین می‌توانید همیشه به پشتیبانی این سیستم اعتماد کنید.

 

این خودرو سدان مجهز به یک پیشرانه مدل HR۱۵ نسل سوم ۴ سیلندر با حجم ۱.۲ لیتر تنفس طبیعی است که حداکثر قدرت موتور ۱۳۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۳۰۰ نیوتون متر است.
نیسان سیلفی یک خودرو پلاگین هیبریدی است. بنابراین عملکرد فنی متفاوتی نسبت به رقبایش دارد. گیربکس تک دنده نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. مصرف سوخت اقتصادی، برگ برنده نیسان سیلفی در مقایسه با رقبایش است. این خودرو در سیکل ترکیبی ۳.۹ لیتر بنزین می‌سوزاند که رقمی مطلوب برای یک سدان کوچک به حساب می‌آید.
نیسان همیشه ارائه‌دهنده سبک طراحی برتر بوده است. سیلفی بار دیگر ثابت می‌کند که ابتکار، خلاقیت و طرح‌های جسورانه بخشی از فرهنگ نیسان هستند.