printlogo

آریا دیزل ضمن حضور پرقدرت در نمایشگاه خودرو تهران از ون برقی کاما ESP6 در دو نسخه باری و مسافری رونمایی کرد.
کد خبر : 23968
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 16:11

«خبرماشین» - آریا دیزل ضمن حضور پرقدرت در نمایشگاه خودرو تهران از ون برقی کاما ESP6 در دو نسخه باری و مسافری رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ پیشرانه الکتریکی ون کاما‌ ESP6 ساخت شرکت ووهان لینکونترال است که قدرت خود را از طریق یک باتری 61.9 کیلووات ساعتی تامین می ‌کند؛ این ون قادر است تا با یک بار شارژ، 400 کیلومتر مسافت را طی کند.

این ون در طول، عرض و ارتفاع، به ترتیب ابعادی معادل 4860 میلی‌متر، 1715 میلی‌متر و 1995 میلی‌متر دارد و همچنین وزن خالص نسخه مسافری این ون هزار و 620 کیلوگرم و وزن ناخالص آن، دو هزار و 700 کیلوگرم اعلام شده است.

ون برقی کاما ESP6

امکانات رفاهی و ایمنی ون برقی کاما ESP6 شامل کیسه هوا، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم کنترل پایداری، فرمان برقی، مالتی مدیای هفت اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قفل مرکزی درب‌ها، چراغ رانندگی در روز، چراغ مه شکن جلو، کروز کنترل، رادار خط خوان، ترمز اضطراری، دوربین و سنسور پارک عقب است.

آریا دیزل با توجه به سیاست‌های دولت و همچنین شدت آلایندگی هوا که کلانشهرها با آن درگیر هستند، اقدام به برنامه ریزی برای این ون برقی نموده است؛ این خودرو که ون مسافری است؛ می‌تواند برای تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

ون برقی کاما ESP6

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و آریا دیزل به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودروهای سنگین در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.