printlogo

فرداموتورز با معرفی یک برند و چند محصول جدید در سالن A۵‌ حضور بسیار قوی در نمایشگاه خودرو تهران دارد.
کد خبر : 23967
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 15:53

«خبرماشین» - فرداموتورز با معرفی یک برند و چند محصول جدید در سالن A۵‌ حضور بسیار قوی در نمایشگاه خودرو تهران دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این شرکت در نمایشگاه شهر آفتاب برای اولین بار جئومتری C را به عنوان یک محصول تمام برقی پیشرفته در معرض دید شهروندان تهرانی قرار داده است.

جئومتری C 

جئومتری که زیربرند تخصصی جیلی برای خودروهای برقی محسوب شده و در بازارهای زیادی عرضه شده است. نسخه حاضر در ایران مدل فول آپشن مدل جئومتری C با آپشن های متعدد و امکانات راداری است که از یک باتری ۷۰ کیلووات ساعتی با حداکثر قدرت ۲۰۴ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این خودرو با شارژ کامل قادر است مسافتی نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر را طی کرده و شتاب آن زیر ۷ ثانیه می باشد.

جیلی آزکارا

جیلی آزکارا

این کراس اوور هیبریدی مجهز به یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری TGDI توسعه داده شده توسط ولوو و یک پیشرانه برقی ۴۸V EMS بوده که توان تولید حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ترکیبی ۳۰۰ نیوتون متر را دارد.
آزکارا یک کراس اوور سایز متوسط از برند مطرح جیلی با فاصله محوری ۲۶۷۰ میلیمتر است که نگاهی به لیست امکانات و آپشن های آزکارا نشان می­دهد بی­شک با یکی از باکیفیت­ترین خودروهایی روبرو هستیم که از طریق این سامانه عرضه خواهد شد.
سیستم فرمان این خودرو از نوع برقی و نوع گیربکس به کار رفته در این خودرو اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه تر است؛ سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است.
تجهیزات ایمنی جیلی آزکارا شامل ABS، EBA، EBD، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل فشار باد و دمای تایرها، سیستم باز کردن قفل درب ها و قطع سوخت پس از تصادف، سیستم هوشمند نور بالا، صندلی ایزوفیکس، سنسور جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و کیسه هوای جلو، جانبی و پرده ای است.
تجهیزات همیار راننده این خودرو شامل رادار هوشمند خروج از خطوط، رادار کمکی حرکت بین خطوط، سیستم هوشمند ترمز اضطراری، سیستم تشخیص محدودیت سرعت، سیستم کمک حرکتی در سربالایی، سیستم کمک حرکتی در سرپایینی، کروز کنترل تطبیقی، فناوری LED چراغ ها به همراه دی لایت و تنظیم ارتفاع چراغ ها، تنظیم حالت رانندگی و سنسور باران است.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و فردا موتورز به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودرو در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.