printlogo

پیکاپ تیگارد L7 پلاس، محصول جدید سانیار موتور در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد.
کد خبر : 23963
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 15:4

«خبرماشین» - پیکاپ تیگارد L7 پلاس، محصول جدید سانیار موتور در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این خودرو مجهز به یک پیشرانه 2.4 لیتری ساخت میتسوبیشی با مدل  4K22D4M که قادر به تولید 150 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است که از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

امکانات ایمنی و رفاهی تیگارد L7 پلاس شامل دو عدد کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، دی لایت و مولتی مدیا است.

پیکاپ ال7 پلاس تیگارد با برخورداری از رینگ های 17 اینچی آلومینیومیو تایر های سایز 265/65R17 و قابلیت تنظیم ستون فرمان و همچنین مجهز بودن به کمک فرمان هیدرو لیکی حس مطلوب رانندگی را به سرنشینان منتقل می کند.

تیگارد L7 پلاس

تیگارد L7 پلاس قابلیت رانندگی در حالت 4x4 را  دارا بوده که با توجه به  فاصله بین دو محور به اندازه 3230 میلی متر می تواند عملکرد بسیار مطلوبی را در مسیر های ناهموار و آفرودی از خود بر جای بگذارد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و سانیار موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودرو در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.