printlogo

کی ام سی T9، پیکاپ جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد.
کد خبر : 23956
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 14:18

«خبرماشین» - کی ام سی T9، پیکاپ جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ است که حداکثر قدرت 221 اسب بخار و نهایت گشتاور 380 نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت ZF به چهار چرخ منتقل می شود. البته همانند بسیاری دیگر از پیکاپ‌ها، کی ام سی T9 در حالت عادی یک خودرو تک دیفرانسیل خواهد بود.

کی ام سی T9

در بخش انتقال قدرت، گیربکس دستی جای خود را به گیربکس اتوماتیک ZF داده است که هشت دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این گیربکس به جعبه انتقال یا ترنسفر کیس مجهز است که از طریق آن قدرت و گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. 

تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی KMC T9 شامل هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، آینه‌های برقی تاشو به همراه گرمکن، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف است.

KMC T9

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و کرمان موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودروهای لوکس‌ در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.