printlogo

هیوندای النترا وارداتی توسط شرکت کی تی ال در نمایشگاه خودرو تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.
کد خبر : 23955
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 14:5

«خبرماشین» - هیوندای النترا وارداتی توسط شرکت کی تی ال در نمایشگاه خودرو تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ قدرت موتور هیوندای النترا 2023 برابر با 128 اسب بخار در 6300 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی 155 نیوتن متر در 4850 دور بر دقیقه می‌باشد. قدرت موتور از طریق گیربکس 6 سرعته خودکار و سیستم دیفرانسیل جلو به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

النترا قادر است در مدت 10.4 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. سرعت مجاز این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت و وزن آن بدون بار 1190 کیلوگرم اعلام شده است.

هیوندای النترا وارداتی KTL در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه ای، سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی و… مجهز است.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و کرمان موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودروهای لوکس‌ در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.