printlogo

هیوندای کرتا وارداتی توسط شرکت کی تی ال در نمایشگاه خودرو تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.
کد خبر : 23954
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 14:1

«خبرماشین» - هیوندای کرتا وارداتی توسط شرکت کی تی ال در نمایشگاه خودرو تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۴ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند. این پیشرانه قادر است در مدت زمان ۱۲ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند که با توجه به وزن ۱۱۷۵ کیلوگرمی این خودرو، عدد قابل قبولی به حساب می آید. سیستم های تعلیق به کار رفته در کرتا ترکیبی از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و سیستم تعلیق توییست بیم در محور عقب است. مصرف سوخت میانگین هیوندای کرتا به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷ لیتر است که عدد بسیار مناسبی به حساب می آید.

از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی، هیوندای کرتای وارداتی مجهز به سقف پانوراما، صفحه نمایش لمسی، دوربین دنده عقب، اپل‌کارپلی، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک الکتریکی، سیستم کنترل پایداری و کمک راننده، دو کیسه هوا و سایر امکانات استاندارد روز است.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و کرمان موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودروهای لوکس‌ در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.