printlogo

هیوندای اکسنت وارداتی توسط شرکت کی تی ال در نمایشگاه خودرو تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.
کد خبر : 23953
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 14:0

«خبرماشین» - هیوندای اکسنت وارداتی توسط شرکت کی تی ال در نمایشگاه خودرو تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان تولیدی ۱۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر برای مدل ۲۰۲۳ است

از نظر ایمنی، اکسنت مجهز به سیستم‌هایی چون کروز کنترل، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، و کنترل پایداری ESP است که ایمنی سرنشینان را در شرایط مورد نیاز افزایش می‌دهند. ترمزهای جلو دیسکی خنک‌شونده و ترمزهای عقب دیسکی نیز باعث توقف ایمن و مطمئن این خودرو می‌شوند.

در بخش تجهیزات، اکسنت مجهز به صفحه کیلومترشمار ۸ اینچی، دوربین دید عقب، مه‌شکن عقب، سنسور پارک عقب، ۴ بلندگو و اتصالات USB و بلوتوث است. البته تجهیزات رفاهی مانند تهویه مطبوع، سنسور باران، دوربین جلو و GPS در مدل پایه وجود ندارد.

در بخش انتقال قدرت اما گیربکس AT شش سرعته جایگزین ۴ سرعته شده تا علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت، شتابگیری خودرو بهتر شود و استهلاک موتور نیز کاهش یابد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و کرمان موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودروهای لوکس‌ در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.