printlogo

شرکت راسا موتور طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت، مشتریان و اصحاب رسانه، اولین سری از خودروهای وارداتی سوزوکی سیاز را تحویل مشتریان داد.
کد خبر : 23937
تاریخ انتشار : 7 بهمن 1402 - 16:41

شرکت راسا موتور طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت، مشتریان و اصحاب رسانه، اولین سری از خودروهای وارداتی سوزوکی سیاز را تحویل مشتریان داد.

کبگانی رییس هیات مدیره راسا موتور ضمن تشکر از اعتماد مشتریان این شرکت و انتخاب این خودرو توسط مشتریان از ادامه روند رو به رشد تحویل خودروهای جی ام سی و سوزوکی خبرداد و از حضور مشتریان در این مراسم تقدیرو تشکر کرد .
سپهر خواجه نوری در ادامه مراسم به توضیحات در خصوص مشخصات فنی خودرو و امکانات آن برای مشتریان پرداخت شرایط خدمات پس از فروش و نگهداری خودرو را بیان نمود.
گارانتی سوزوکی سیاز سه سال یا شصت هزار کیلومتر از سوی راسا موتور اعلام شده است .

مشخصات فنی سوزوکی سیاز

این خودرو مجهز به یک  پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی که توانایی تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلوی سیاز منتقل می‌شود.

شتاب صفر تا صد این خودرو در ۱۴ ثانیه انجام می شود و نهایت سرعت در این خودرو ۱۴۶ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی ۶ لیتر در پیمایش ۱۰۰ کیلومتر برای این سدان اقتصادی ژاپنی ثبت می شود.

در این سدان ژاپنی امکانات ایمنی و رفاهی نظیر استارت دکمه ای، صفحه نمایش مالتی مدیای ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، چراغ های LED جلو، دریچه سیستم تهویه عقب، فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، دو کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور پایش فشار باد تایر های (TPMS) و… را می بینیم.

سوزوکی سیاز در تست تصادف موسسه انکپ آسیا شرکت کرده که حاصل آن چهار ستاره ایمنی برای این خودرو بوده است. دو کیسه هوا به همراه سیستم‌های ABS، EBD، ESP و HHC (کنترل حرکت در سربالایی) امکانات ایمنی این خودرو را تشکیل می‌دهند.