printlogo

شرکت آریا دیزل به عنوان نماینده رسمی رنو تراکس فرانسه در ایران، همایش خاص های رنو تراکس را برگزار کرد.
کد خبر : 23817
تاریخ انتشار : 8 دی 1402 - 17:17

تهیه خبر و تصاویر: محمدعلی شبیری | «خبرماشین» - شرکت آریا دیزل به عنوان نماینده رسمی رنو تراکس فرانسه در ایران، همایش خاص های رنو تراکس را برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ در این همایش به سه کشنده برتر از نظر مخاطبان، مدیران شرکت و اصحاب رسانه، هدایای نقدی پرداخت شد؛ در این مراسم به نفر اول 30 میلیون تومان، به نفر دوم 20 میلیون تومان و نفر سوم 10 میلیون تومان اعطا شد.

رنو T520
آریا دیزل یکی از خوش سابقه ‌ترین شرکت‌ های ایرانی در زمینه تولید و عرضه محصولات کار و تجاری بوده که فعالیت بلند مدتی با کمپانی رنو تراکس داشته است.

مشخصات فنی رنو T520

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ سری T رنو تراکس یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین سری‌های این کمپانی بوده که تولید آنها از سال 2013 آغاز شد. طراحی این کشنده‌ها با الهام از سری خاطره انگیز مگنوم صورت گرفته و ظاهری جذاب دارند. جدیدترین نسخه این کشنده یعنی مدل 2023 طراحی جذاب و بروز داشته و در نمای جلو ظاهری خشن دارد. طراحی چراغ‌های جلو به سبک خودروهای سواری رنو بوده و زیر آنها یک خط عمودی قرار دارد.


در بخش مشخصات فنی رنو T520 مجهز به یک پیشرانه 6 سیلندر خطی 13 لیتری است که توانایی تولید 520 اسب بخار قدرت و 2400 نیوتن بر متر گشتاور را داراست. جعبه دنده این کشنده از سیستم معروف i-shift ولوو بهره برده و به صورت اتوماتیک 3+12 دنده است. جعبه دنده T520 در کنار سیستم آی شیفت به سیستم تعویض دنده پشت غربیلک فرمان نیز تجهیز شده که نکته‌ای بسیار مثبت و حائز اهمیت است.


ضمنا پیشرانه این کشنده استاندارد یورو 6 را اخذ کرده است. این نسخه وزنی حدود 7.2 تن داشته و توانایی حمل حداکثر 42 تن بار را دارد. مجموع دو مخزن آلومینیومی سوخت این کشنده 1040 لیتر حجم داشته و همچینی حجم مخزن ادبلو آن نیز 10 لیتر است.


سیستم تعلیق جلوی این کشنده از نوع پارابولیک به همراه میل موجگیر و تعلیق عقب از از نوع بادی به همراه کمک فنرهای تلسکوپی، میل تعادل و پارابولیک دوبل می‌باشد. این کشنده مجهز به قفل دیفرانسیل، ترمز موتور، ترمز تریلی، سیستم مدیریت تولید باد و سیستم تنظیم ارتفاع نیز هست.
کشنده جدید آریا دیزل از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در سطح بالایی قرار داشته و از جمله امکانات آن می‌توان به دو تخت خواب، کروز کنترل، سیستم کنترل مدیریت تهویه و کولر درجا هستند.


تاخوگراف دیجیتال، یخچال ۲۴ لیتری، خروجی برق ۱۲ ولت در کابین، سیستم گرم‌کننده آب رادیاتور و روغن گیربکس، سیستم خنک‌کننده روغن گیربکس، تعلیق بادی اتاق و صندلی راننده، آینه‌های برقی مجهز به گرم‌کن، سانروف برقی و ترمزهای دیسکی دارای EBS ABS، ASR، HAS، EBA، EBL، ESC از دیگر امکانات رنو T520 است.