printlogo

کوشا خودرو طی مراسمی از سدان جدید کیا K5 رونمایی کرد. کیا کی۵ تمامی ارزش های اپتیما مانند تجهیزات خوب، رانندگی راحت و مجموعه ای کامل از امکانات ایمنی را همراه خود دارد. از منظر طراحی نیز که با یک سدان بسیار زیبا و متفاوت روبرو هستیم.
کد خبر : 23766
تاریخ انتشار : 28 آذر 1402 - 20:5

«خبرماشین» - کوشا خودرو طی مراسمی از سدان جدید کیا K5 رونمایی کرد. کیا کی۵ تمامی ارزش های اپتیما مانند تجهیزات خوب، رانندگی راحت و مجموعه ای کامل از امکانات ایمنی را همراه خود دارد. از منظر طراحی نیز که با یک سدان بسیار زیبا و متفاوت روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ کیا K5 مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی MPI از نوع DOHC-Dual CVVL بوده که حداکثر توان این موتور 150 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 196 نیوتون متر است؛ البته K5 در بازار های جهانی نسخه های قوی تر و البته فول تر هم دارد اما با توجه به محدودیت های قیمتی واردات خودرو، این فول ترین نمونه ای است که می توان به بازار ایران وارد کرد.

کیا K5

نوع گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع اتوماتیک 6 سرعته محرک جلو (2WD) و نوع سیستم تعلیق جلو مک فرسون و در عقب از نوع چند اتصالی است.

کیا K5

در نمای بیرونی این خودرو، آیینه های جانبی هم رنگ بدنه، چراغ راهنما (فلاشر) بر روی آیینه، چراغ های جلو از نوع هالوژن، چراغ های LED روز (D.R.L)، مه شکن چراغ جلو و عقب از نوع LED، سیستم روشنایی اتوماتیک بر اساس تغییرات نور محیط، رینگ 17 اینچی به کار رفته است.

کیا K5

از امکانات کیا K5 کوشا خودرو می توان به مواردی همچون دو عدد کیسه هوا، اتولایت، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم مدیریت پایداری خودرو، سیستم پایش فشار باد تایرها، مالتی مدیا، کروز کنترل اتومات، فرمان با کلیدهای کنترلی، دوربین دنده عقب، اندروید اتو و اپل کارپلی، فرمان چرمی، رینگ های ۱۷ اینچی و… اشاره کرد.

قیمت کیا K5

قیمت کیا K5

کوشا خودرو هنوز قیمت کیا K5 وارداتی مدل 2023 را اعلام نکرده، ولی با توجه به قیمت این خوردو در بازار جهانی تصور می کنیم که قیمتی در حدود 3 تا 3.2 میلیارد تومان از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شود.

قیمت کیا K5