printlogo

جزئیات برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران طی یک نشست خبری در خانه همایش اعلام شد.
کد خبر : 23751
تاریخ انتشار : 22 آذر 1402 - 12:14

جزئیات برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران طی یک نشست خبری در خانه همایش اعلام شد.
نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران به عنوان بزرگ ترین و مهم‌ترین رویداد این حوزه تحت عنوان «اتو اکسپو تهران» در بهمن ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
مجری برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از این نمایشگاه صرفا برقراری یک فروشگاه چند روزه نیست و باید تفاوتی ایجاد کنیم تا مردم بهترین مدل برگزاری نمایشگاهی که برای آنها است را تجربه کنند. امید داریم در این مسیر، درست پیش برویم و الگویی برای نمایشگاه‌های بعدی باشیم.
در طراحی لوگو اتو اکسپو تهران 1402 از پنج رنگ مختلف استفاده شده که نشان دهنده 5 بخش مجزا در این نمایشگاه است.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران مدت برگزاری این نمایشگاه را 7 روز ذکر کرد و گفت: روز نخست اختصاص به خبرنگاران دارد و 6 روز دیگر با برنامه های متنوع در خدمت تمامی بازدیدکنندگان هستیم.
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز در ادامه این نشست خبری گفت: در اکثر نمایشگاه‌ها به نظر می‌ر‌سد ما همان خودروهایی که در خیابان شاهد آنها هستیم، با رنگی متفاوت در نمایشگاه هم می‌بینیم! اما اتفاق متفاوتی این بار در حال رخ دادن است و با برنامه‌ریزی خوبی که در این خصوص صورت گرفته، اتفاق خوبی برای این صنعت رقم خواهد خورد و  امیدواریم این بار شاهد نمایشگاهی در سطح جهانی، خاص و منحصر به فرد باشیم.

 

زمان برگزاری اتو اکسپو تهران


پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران  از ۹ تا ۱۵ بهمن‌ماه و درمساحت ۶۰ هزارمترمربعی مجموعه شهرآفتاب برگزار خواهد شد.همچنین قرار است هر روز از نمایشگاه خودرو امسال یک نام خاص و مشخص (مانند روز حفاظت از محیط زیست و کیفیت) داشته باشد و در آن روز نشست‌ها و پنل‌های مختلف و مرتبط با آن موضوع برگزار شود.