printlogo

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور اکثر شرکت های خودروسازی و رونمایی محصولات جدید در این رویداد از امروز شانزدهم آغاز و تا ۱۹ آبان ماه سال جاری ادامه دارد.
کد خبر : 23597
تاریخ انتشار : 14 آبان 1402 - 14:26

«خبرماشین» - هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور اکثر شرکت های خودروسازی و رونمایی محصولات جدید در این رویداد از امروز شانزدهم آغاز و تا ۱۹ آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ شرکت‌های خودروساز شامل: مدیران خودرو با سه برند، هولدینگ کرمان با چهار شرکت، گروه بهمن با پنج برند، تیگارد موتور، شایان دیزل، کامل دیزل، گروه ماموت با سه برند، ایران خودرو، آرین موتور، آرین دیزل، نیکران موتور و آریا دیزل در این نمایشگاه حضور دارند.

فضای موجود در نمایشگاه بین المللی اصفهان بالغ بر ۱۷۰۰۰متر است که با توجه به استقبال شرکت های خودرو ساز کلیه فضای سرپوشیده موجود تحت پوشش قرار گرفته و بخش عمده ای از فضای باز نمایشگاه نیز تحت پوشش خودروسازان قرار گرفته است و برخی از خودوسازانی که در بسیاری از نمایشگاهها حضور فعال ندارد در این نمایشگاه حضور یافته اند.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۱ تا ۱۹ روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.