printlogo

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور اکثر شرکت های خودروسازی و رونمایی محصولات جدید در این رویداد در روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : 23554
تاریخ انتشار : 6 آبان 1402 - 17:5

احمدرضا طحانیان مدیر عامل نمایشگاه خودروی اصفهان در این نشست خبری گفت: فضای موجود در نمایشگاه بین المللی اصفهان بالغ بر ۱۷۰۰۰متر است که با توجه به استقبال شرکت های خودرو ساز کلیه فضای سرپوشیده موجود تحت پوشش قرار گرفته و بخش عمده ای از فضای باز نمایشگاه نیز تحت پوشش خودروسازان قرار گرفته است و این نوید را باید داد که برخی از خودوسازانی که در بسیاری از نمایشگاهها حضور فعال ندارد در این نمایشگاه حضور یافته اند.

وی افزود: ما سالانه ۴۵ نمایشگاه برگزار میکنیم و سعی میکنیم ده نمایشگاه را بصورت ویژه نگاه کنیم و هر سال آن را قوی تر کنیم یکی از این نمایشگاه ها نمایشگاه خودرو است و ما سعی داریم با ایجاد گسترش فضای سرپوشیده و رو باز نمایشگاه خودروی اصفهان را به یک قطب ویژه تبدیل نماییم .

همچنین در ادامه این نشست، مجری و برگزارکننده هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از حضور اکثر شرکت های خودروسازی و رونمایی محصولات جدید در این رویداد در روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه سال جاری خبر داد.

علیرضا عاجزی طی یک نشست خبری با اعلام این مطلب افزود: هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های گسترده استان اصفهان در قلب ایران، مورد استقبال خودروسازان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

وی افزود: اکثریت خودروسازان داخلی در حوزه خودروهای سواری و تولیدکنندگان خودروهای کار و تجاری در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حضور خواهند داشت.

علیرضا عاجزی با بیان این مطلب، تصریح کرد: هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در حالی قرار است در آبان ماه امسال برپا شود که میزبانی از ۲۰ شرکت خودروسازی در بخش سواری و تجاری برای این نمایشگاه نهایی شده است.

وی با اشاره به این موضوع که باید منتظر رویدادهای مختلف از سوی خودروسازان در این نمایشگاه باشیم، بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، دومین رویداد خودرویی سال جاری در شهر اصفهان پس از دو عنوان نمایشگاهی دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت است که نشان از ظرفیت بالای این استان در صنعت خودرو کشور دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق با تاکید بر معرفی محصولات جدید از سوی خودروسازان سواری و تجاری حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان، گفت: انتظار داریم تا هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان همچون دوره‌های پیشین، با استقبال بازدیدکنندگان همراه شود تا بیش از پیش به غنای این نمایشگاه افزوده شود.همچنین

عاجزی در خصوص شرکت های حاضر در نمایشگاه گفت: شرکتهای حاضر در نمایشگاه شامل مدیران خودرو با سه برند، هولدینگ کرمان با چهار شرکت، بهمن با پنج برند، تیگارد موتور، شایان دیزل، کامل دیزل، گروه ماموت با سه برند، ایران خودرو، آرین موتور، آرین دیزل، نیکران موتور و آریا دیزل حضور دارند و چند شرکت دیگر نیز به این تعداد از شرکتها اضافه خواهند شد اما فضای سرپوشیده نمایشگاه تکمیل شده است و در حال برنامه ریزی برای حضور چندین برند جدید هستیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه برنامه های جانبی همچون تست درایو هم در بخش خودروهای سنگین و سبک دیده شده است و رونمایی از محصولات جدید و پنل های تخصصی گفتگو در خصوص چالش های صنعت خودرو بخشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۱ تا ۱۹ روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.