printlogo

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران (محلات-نیم‌ور) در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه جاری در حال برگزاری است و ارس خودرو دیزل به منظور توسعه بازار و تعامل هرچه بیشتر با مخاطبان در این دو رویداد بزرگ تجاری حضور دارد.
کد خبر : 23488
تاریخ انتشار : 19 مهر 1402 - 18:33

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران (محلات-نیم‌ور) در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه جاری در حال برگزاری است و ارس خودرو دیزل به منظور توسعه بازار و تعامل هرچه بیشتر با مخاطبان در این دو رویداد بزرگ تجاری حضور دارد.
آمیکو ضمن ارائه محصولات با مشاوره فنی و همزمان تست خودروهای سنگین، امکان فروش به صورت «تحویل فوری» را نیز برای مشتریان به عمل آورد. به همین منظور محوطه‌ای در کنار غرفه شرکت ارس خودرو دیزل در نمایشگاه محلات برای تست خودروهای سنگین توسط متقاضیان در نظر گرفته شده است.
تخصیص خدمات ویژه‌ پس از فروش برای خریدهای عمده و ارگانی نیز از دیگر مواردی است که در این دو رویداد برای مشتریان آمیکو در نظر گرفته شده است.
خودروهای M۲۶۳۱ و محصول ۱۹۲۹C با کاربری میکسر، کمپرسی و باری از جمله محصولاتی است که آمیکو ضمن نمایش در نمایشگاه بین المللی سنگ محلات-نیم ور، امکان تست در این نمایشگاه و تحویل فوری آن را برای صاحبان مشاغل و فعالان حوزه صنعت و معدن فراهم آورده است.
ارس خودرو دیزل در محوطه فضای باز غرفه E۸ نمایشگاه سنگ محلات – نیم‌ور، پذیرای بازدیدکنندگان در نمایشگاه مذکور است.
حدود ۳۶۰ غرفه شامل فرآوری و بهره‌برداری سنگ در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران حضور دارند.
تعداد ۵۰۰ معدن‌دار از نقاط مختلف کشور در نمایشگاه امسال حضور دارند.
وسعت نمایشگاه ۱۲۰ هزار مترمربع شامل ۱۰۰ هزار مترمربع فضای باز و ۲۰ هزار مترمربع فضای سرپوشیده است.
برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی با حضور استادان خارجی، نشست‌های بین المللی، حضور رایزن‌های کشورهای مختلف و برگزاری میز سنگ کشور از ویژگی‌های پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران است.
نمایشگاه بین المللی سنگ در ۱۰ کیلومتری جاده محلات - نیم‌ور در فضایی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع گشایش یافت و تا ۲۲ مهرماه جاری دایر است.
شهرستان محلات در استان مرکزی با ۵۵ هزار نفر جمعیت قطب تولید سنگ‌نما در کشور است که در فاصله ۱۰۵ کیلومتری اراک قرار دارد.
۷۰ معدن فعال سنگ در شهرستان محلات وجود دارد که ذخیره قطعی ماده معدنی آن‌ها حدود ۳۰ میلیون تن و میزان برداشت سالانه از این معادن ۲ میلیون تن است.
بیش از ۲ درصد سنگ ساختمانی و هشت درصد سنگ تراورتن جهان در محلات تولید می‌شود و ۲۸۰ واحد فرآوری با ظرفیت ۱۸ میلیون مترمربع سنگ در محلات فعالیت دارند که ۱۳ درصد تولید کشور در این خطه انجام می‌شود.