printlogo

جدید ترین خودروی غرفه کرمان موتور KMC A5 است که به تازگی توسط این شرکت خودروسازی معرفی شده و بخش عمده ای از بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو مشهد را به سمت خود می‌کشاند.
کد خبر : 23379
تاریخ انتشار : 10 شهریور 1402 - 22:31

جدید ترین خودروی غرفه کرمان موتور KMC A5 است که به تازگی توسط این شرکت خودروسازی معرفی شده و بخش عمده ای از بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو مشهد را به سمت خود می‌کشاند.

کی ام سی A5 مجهز به یک پیشرانه بنزینی 1498 سی.سی مجهز به سیستم توربوشارژ با حداکثر قدرت 155 اسب بخار است.

کی ام سی A5 از گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT بهره می برد و سیستم تعلیق جلو این خودرو مک فرسون(Macpherson) و سیستم تعلیق عقب آن میل پیچشی است.

این خودرو دارای 4670 میلی متر طول، 1855 میلی متر عرض و 1740 میلی متر ارتفاع می باشد که فاصله دو محور آن 2750 میلی متر با وزن خالص 1550 و وزن ناخالص 1925 کیلوگرم است.

این کراس اوور در جایگاه یک خودروی ۵ نفره به امکاناتی مانند ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز ABS، EBD، BAS، سامانه پیشگیری و اخطار تصادف از جلو، رادار خطی، رادار نقطه کور، دوربین ثبت وقایع، سامانه تشخیص اشیاء متحرک اطراف خودرو، سقف پانوراما برقی، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده با سردکن و گرمکن، دوربین ۳۶۰ درجه، تریم داخلی چرم مصنوعی، جلو آمپر دیجیتال با قابلیت شخصی سازی، شارژر بی سیم تلفن همراه، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نور پردازی کابین، سنسور نور، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سنسور باد تایرها، تنظیم میزان سفتی فرمان، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار می شود و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.