printlogo

خودرو وی جی وی U75 پلاس، محصول جدید صنایع خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد.
کد خبر : 23372
تاریخ انتشار : 9 شهریور 1402 - 17:45

خودرو وی جی وی U75 پلاس، محصول جدید صنایع خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد.

این محصول که توسط شرکت سینوتراک VGV ساخته شده است، مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۴ اسب بخار است و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور است. این موتور با یک جعبه دنده ۸ سرعته جفت شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.
VGV U۷۵ Plus از نظر اندازه دارای طول عرض و ارتفاع ۴۸۲۵، ۱۸۷۰ و ۱۶۹۱ میلی‌متری است و فاصله بین دو محور آن ۲۸۰۰ میلی‌متر اعلام شده است.

همچنین این شرکت دایون Y7 محصول جدید خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرماشین؛دایون Y۷ خودرویی که از نظر چهره مشابه دایون Y۵ است اما قلب این خودرو کاملاً تغییر کرده و با یک پیشرانه متفاوت سر و کار خواهیم داشت. برای یادآوری، دایون Y۵ یعنی اولین محصول این خودروساز خصوصی، به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با کد ۴K۲۱ به بازار ایران آمده بود، اما حال دایون Y۷ به موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ مجهز شده که این پیشرانه نیز محصول میتسوبیشی و با کد ۴K۲۲ است. دایون Y۵ با پیشرانه خود می‌توانست حداکثر ۲۰۲ اسب‌بخار را تولید کند اما حال پیشرانه جدیدی که روی دایون Y۷ نصب شده، می‌تواند تا مرز ۲۱۵ اسب‌بخار و ۳۲۰ نیوتن‌متر را تولید کند و این نیرو را از طریق همان گیربکس ۶ سرعته خودکار به هر چهارچرخ منتقل کند.  

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار می شود و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.