printlogo

شرکت زامیاد با حضور در ششمین نمایشگاه حمل ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان به معرفی خودروهای جدید این شرکت با کاربری های مختلف پرداخته است.
کد خبر : 23269
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1402 - 14:40

«خبرماشین» - شرکت زامیاد با حضور در ششمین نمایشگاه حمل ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان به معرفی خودروهای جدید این شرکت با کاربری های مختلف پرداخته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ محصولات زامیاد با کاربری آتش نشانی، کمپرسی، همچنین پادرا پلاس لانگ و اتوبوس شهری دیزل در نمایشگاه حمل ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان معرفی و در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است و این آمادگی نیز وجود دارد تا با توجه به نیاز مصرف کنندگان خرد و سازمانی نسبت به تولید دیگر خودروهای زامیاد با کاربری های مسقف، یخچال دار و ... اقدام شود.

اتوبوس شهری دیزل زامیاد

اتوبوس شهری زامیاد به طول ۱۲ متر با ظرفیت نشسته ۳۲ نفر و ایستاده ۴۸ نفر با همکاری شرکت فوتون در این شرکت مونتاژ خواهد شد که مجهز به پیشرانه دیزلی کامینز و دارای حجم ۹.۵ لیتر است. حداکثر قدرت این پیشرانه ۳۴۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن نیز ۱۵۰۰ نیوتن است. همچنین گیربکس این اتوبوس نیز از نوع اتوماتیک VOITH با ریتاردر هیدرولیکی است.
سیستم تعلیق جلو بادی این خودرو با ۲ کیسه باد و کمک‌فنر و در محور عقب نیز از همین مدل به ۴ کیسه باد تجهیز شده است. حداکثر سرعت این اتوبوس شهری هم ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.


پادرا پلاس لانگ

خودرو پادرا پلاس لانگ یکی از تیپ های درو پادرا پلاس است که به صورت تک کابین و در دو مدل بنزین سوز و دوگانه سوز تولید خواهد شد.
این خودرو با افزایش طول شاسی برای حمل بارهای حجیم و سبک، با بهبود پایداری خودرو به علت عدم تغییر GBW (وزن ناخالص)، افزایش حجم اتاق بار و کاهش ارتفاع مرکز جرم بار طراحی و تولید شده است.

ششمین نمایشگاه حمل ونقل عمومی وترانزیت اصفهان ۱۴۰۲ در روزهای ۱۰تا ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه های استان اصفهان برگزار می شود.