printlogo

گروه صنعتی آمیکو با هدف معرفی محصولات سنگین و سبک خود در ششمین نمایشگاه حمل ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با غرفه سازی متفاوت حضور فعال دارد.
کد خبر : 23268
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1402 - 14:35

«خبرماشین» - گروه صنعتی آمیکو با هدف معرفی محصولات سنگین و سبک خود در ششمین نمایشگاه حمل ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با غرفه سازی متفاوت حضور فعال دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ غرفه گروه صنعتی آمیکو که با الهام گیری از غرفه فورد در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023، طراحی و ساخته شده است، شامل نمادهایی از معادن و مناطق صعب العبور بوده و نشان دهنده توانمندی محصولات این شرکت برای حضور در این مناطق است.


برخلاف روال رایج ساخت غرفه از سوی شرکت های غرفه ساز، این نمادها توسط افراد خبره فعال در حوزه طراحی صحنه فیلم های سینمایی انجام شده است.


ارس خودرو دیزل (آمیکو ) با خودروهای شاخصی مانند کشنده ۲۶۳۱ و کامیون باری ۱۹۲۹ و پیکاپ آسنا به همراه انواع میکسر،کمپرسی، باری و کاربری های پیکاپ از قبیل آتش نشانی،حمل پول در این نمایشگاه حضور دارد.


گروه صنعتی آمیکو، دهم تا سیزدهم مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان ، ورودی اصلی سالن A ، از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.