printlogo

فرداموتورز شرایطی را فراهم کرد تا خبرنگاران حوزه خودرو بتوانند از خط تولید محصولات این شرکت در سمنان بازدید به عمل آورند و از نزدیک با مراحل تولید خودروهای این برند آشنا شوند.
کد خبر : 23219
تاریخ انتشار : 28 تیر 1402 - 11:11

«خبرماشین» - فرداموتورز شرایطی را فراهم کرد تا خبرنگاران حوزه خودرو بتوانند از خط تولید محصولات این شرکت در سمنان بازدید به عمل آورند و از نزدیک با مراحل تولید خودروهای این برند آشنا شوند.

خط تولید فرداموتورز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان فعال بخش خصوصی در حال حاضر تولید محصولات سواری مختلف از جمله فرداT5 ، فردا  SX5و سوباM4  را در سایت های تولیدی خود در شهرهای سمنان و بروجرد دنبال می کند.

محصولات فرداموتورز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ بررسی خط تولید این شرکت نشان دهنده این موضوع است که فردا موتورز عرضه و تحویل محصولات خود را سرعت بخشیده و برنامه های مختلفی را نیز جهت عرضه محصولات جدید در سال جاری در برنامه دارد.

خودروسازی فردا در سمنان تاسیس و سپس دومین خط تولید محصولات این شرکت در بروجرد افتتاح شد. اگرچه این خودروسازی جز شرکت‌های جوان شمرده می‌شود ولی در چند سال اخیر روند رو به رشدی را داشته است و محصولات خودروسازی فردا به خصوص کراس ‌اوورهای فردا موتورز با استقبال خوبی در بازار ایران رو به رو شده است.

خط تولید فرداموتورز

پروسه تولید محصولات از کارخانه بروجرد شروع می شود؛ ابتدا قطعات بدنه آماده و پس از رنگ آمیزی به کارخانه سمنان ارسال می شود. کارخانه بروجرد مالک یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین خطوط رنگ در میان خودروسازان ایرانی است که مراحل نصب و راه‌اندازی آن توسط یک شرکت آلمانی انجام شده است و با توجه به وجود خطوط رنگ پیشرفته در سایت بروجرد، این سایت تولیدی می‌تواند به افزایش عمق داخلی سازی محصولات فردا موتورز در ایران کمک کند.

خط تولید فرداموتورز

شرکت فرداموتورز عملاً با راه اندازی 2 سایت تولیدی در مناطق مختلف کشور عملاً به اشتغال زایی کمک های فراوانی کرده و همچنین پتانسیل افزایش تیراژ و تنوع محصولات نیز بالا رفته است.

مراحل تولید محصولات فرداموتورز

مراحل تولید محصولات فرداموتورز

مراحل مونتاژ، پس از رسیدن قطعات بدنه به خط تولید سمنان آغاز شده که در اکثر بخش ها به صورت مکانیزه و مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود؛ به همین دلیل میزان خطای انسانی در تولید محصولات این شرکت به حداقل می رسد.

پس از اتصال قطعات منفصله بدنه خودرو در نهایت بدنه رنگ شده جهت نصب موتور و تزیینات خارجی و داخلی به بخش بعدی ارسال می گردد که خطوط تولید زمینی و هوایی مجهز شده است.

البته هر خودرو پس از اتمام تولید وارد بخش تست های فنی مکانیزه شده تا در صورت وجود مشکلات فنی، رنگ و بدنه، نفوذپذیری آب و ... مجدداً توسط کارشناسان این کارخانه بررسی و نواقص برطرف شود.