printlogo

شرکت آرین دیزل به عنوان نماینده رسمی خودروهای سبک تجاری شرکت جک موتورز در ایران مسئولیت تولید وعرضه محصولات کیفی این برند را بر عهده دارد؛ ون سان ری (Sunray) یکی از همین محصولات است.
کد خبر : 23140
تاریخ انتشار : 11 تیر 1402 - 15:8

«خبرماشین» - شرکت آرین دیزل به عنوان نماینده رسمی خودروهای سبک تجاری شرکت جک موتورز در ایران مسئولیت تولید وعرضه محصولات کیفی این برند را بر عهده دارد؛ ون سان ری (Sunray) یکی از همین محصولات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این ون که با کاربری های مختلف از جمله حمل و نقل عمومی، آمبولانس و ... عرضه می شود، مجهز به پیشرانه چهارسیلندر دیزلی خطی مدل HFC4DE1-1D با استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV است. حجم موتور به کار رفته در این خودرو 2746 سی سی با حداکثر توان 147 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتون متر و گیربکس این محصول از نوع LC6T32 است.

یکی از مهمترین ویژگی های این ون با ارتفاع بالای سقف، ایده‌آل بودن برای استفاده به عنوان آمبولانس است که هم اکنون نیز با این کاربری در حال عرضه است و پیشنهاد می شود شبکه سلامت کشور از پتانسیل این خودرو به عنوان آمبولانس استفاده کند.

ترمز این خودرو از نوع روغنی و امکانات دیگر شامل ABS، EBD و ESC است، سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون مستقل و در عقب فنر شمشی فولادی است.

ون سان ری به امکانات دیگر شامل کلاچ هیدرولیکی، فرمان هیدرولیکی، شیشه بالابر برقی، درب کشویی، چراغ رانندگی در روز ( Daylight)، تنظیم ارتفاع روشنایی، چراغ جلو، چراغ جلو اتوماتیک، تنظیم آینه های جانبی برقی، تهویه مطبوع، تنظیم دستی شش جهته صندلی راننده، پشتی قابل تنظیم صندلی مسافران، صندلی مسافران چرم مصنوعی، کیسه هوای ایمنی سرنشین جلو و راننده، آینه عقب ضد انعکاس نور، ایموبلایزر و قفل مرکزی، سنسور دنده عقب، رادیو (USB)، دکمه چندکاره پخش روی فرمان، هشدار انحراف از مسیر، تاخوگراف، پله کمکی برقی، کروز کنترل، آنتن شیشه جلو، پرده شیشه های جانبی، سیستم گرمایش مجزای سرنشینان، مه شکن عقب مجهز است.

ون سان ری (Sunray)

نسخه ون این خودرو با مدل مینی‌بوس (مدل 16 نفره) از نظر ابعاد تفاوتی ندارد و حتی در بخش فنی نیز کاملاً مشابه هستند. در مورد ابعاد این خودرو باید بگوییم که طول مشترک 6000 میلی‌متری، عرض 2100 میلی‌متری، ارتفاع 2670 میلی‌متری و فاصله بین دو محور 3570 میلی‌متری، اندازه های این ون جدید در خارج از خودرو است. اما در فضای داخل کابین که بسیار در این سگمنت مهم است، طول کابین 3600 میلی‌متر، عرض 1850 میلی‌متر و ارتفاع 1900 میلی متری است.

ون سان ری با توجه به امکانات داخلی جهت رفاه حال راننده و مسافران می تواند گزینه مناسبی برای انجام جا به جایی افراد مانند سرویس های مدارس و شرکت ها باشد. دارا بودن سیستم داخلی مناسب و امکانات رفاهی خوب، کیفیت مونتاژ و ... می تواند این محصول رو در گروه انتخاب اول نهادهایی قراردهد که به این نوع خودروهای تجاری نیاز دارند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ون سان ری (Sunray) روی لینک زیر کلیک کنید

ون سان ری (Sunray) آرین دیزل