printlogo

پارس خودرو طی مراسمی از زوتی DL5، محصول جدید خود رونمایی کرد.
کد خبر : 23138
تاریخ انتشار : 10 تیر 1402 - 14:44

زوتی DL5، محصول جدید پارس خودرو مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با ۱۶ سوپاپ توربو است. این موتور توان تولید ۱۴۴ اسب بخار قدرت را دارد و حداکثر گشتاور مدل توربوشارژ ۲۱۵ نیوتون‌متر است.
کروز کنترل یکی از امکانات رفاهی این خودرو است که می‌تواند به راننده در مسیرهای طولانی کمک کند. یک دوربین در عقب اتومبیل قرار داده شده تا راننده بتواند از طریق نمایشگر ۸ اینچی روی داشبورد، فضای بیرونی عقب ماشین را راحت ببیند.

زوتی DL5

همچنین برای سهولت در پارک کردن یک سنسور عقب هم برای زوتی T۳۰۰ در نظر گرفته‌ شده است. استارت بدون کلید یکی از ویژگی‌های رفاهی در این اتومبیل است که باعث می‌شود راننده بدون نیاز به سوئیچ بتواند خودرو را روشن کند. زوتی صندلی برقی را برای سرنشینان جلویی T۳۰۰ در نظر گرفته است که کار تنظیم آن را بسیار راحت می‌کند.

 

زوتی DL5
آینه‌های بغل زوتی DL۵ برقی است؛ این مزیت باعث می‌شود زمان پارک اتومبیل آینه‌ها بدون دخالت دست بسته و زمان روشن کردن خودرو باز شوند. گرم‌کن آینه‌های بغل در آب و هوای سرد یا مرطوب می‌تواند از بخار گرفتن آن جلوگیری به عمل آورد.

 

زوتی DL5

سقف سانروف و پانورامای زوتی T۳۰۰ هم زیبایی را برای این خودرو به ارمغان آورده و هم می‌تواند در گرمای تابستان هوای داخل کابین را به‌طور کامل تغییر دهد. البته گفتنی است که زوتی T۳۰۰ دارای سیستم تهویه است که راننده می‌تواند دما و هوای داخل ماشین را به صورت دستی تنظیم کند. راننده و سرنشینان با استفاده از بلوتوث و پورت USB می‌توانند دستگاه‌های خود را به سیستم مدیای اتومبیل وصل کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید

زوتی DL5 پارس خودرو