printlogo

مدیر بازاریابی آرین دیزل در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز از برنامه ریزی برای عرضه خودروهای سنگین با کاربری های مختلف خبر داد.
کد خبر : 23069
تاریخ انتشار : 24 خرداد 1402 - 12:51

خبرماشین - مدیر بازاریابی آرین دیزل در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز از برنامه ریزی برای عرضه خودروهای سنگین با کاربری های مختلف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرماشین، مجتبی ضیایی در خصوص علت حضور آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: این شهر از نظر بازار خودروهای سنگین و کشنده اهمیت فراوانی دارد زیرا بیشترین تردد خودروهای تجاری در شیراز انجام می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا کشنده جدید خودمان را اخیرا به بازار عرضه کردیم، در این نمایشگاه مجددا در معرض نمایش قرار دادیم و همچنین شرایط تست رانندگی نیز برای مشتریان فراهم شده است.

مدیر بازاریابی آرین دیزل افزود: این کشنده ویژگی های متمایزی نسبت‌ به سایر رقبا دارد که برای مثال می توان به قوای محرکه که این محصول را به قوی ترین کشنده تک محور داخلی تبدیل کرده است، اشاره کرد؛ همچنین موتور ۱۳ لیتری، گیربکس اتوماتیک ۱۶ سرعته، امکانات رفاهی ماننده سنسور‌ باران، دوربین ۳۶۰ درجه و ... از سایر وجه تمایز این خودرو است.

ضیایی در خصوص محصولات جدید آرین دیزل با کاربری های مختلف گفت: آتش نشانی، جاروی شهری و زباله کش را در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار دادیم و بقیه‌ کاربری ها در نمایشگاه های آینده معرفی خواهیم کرد و در زمان باز شدن شرایط فروش قابل خریداری است.

مدیر بازاریابی آرین دیزل افزود: ون جک با کاربری آمبولانس نیز امسال محصولی است که قرار است به بازار عرضه شود‌.