printlogo

شرکت نورا موتور قصد دارد تا به زودی دو مدل بیگ وی و استار از برند ونوسیا را به بازار عرضه کند. ونوسیا برند زیر مجموعه دانگ فنگ است که با همکاری شرکت نیسان تولید می شود.
کد خبر : 22886
تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1402 - 16:46

«خبرماشین» - شرکت نورا موتور قصد دارد تا به زودی دو مدل بیگ وی و استار از برند ونوسیا را به بازار عرضه کند. ونوسیا برند زیر مجموعه دانگ فنگ است که با همکاری شرکت نیسان تولید می شود.

 

ونوسیا استار

ونوسیا استارونوسیا استار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ ونوسیا استار مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری TGDI توربو با حداکثر توان 187 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتون متر است. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 6 و نوع گیربکس آن 7DCT است.

این خودرو مجهز به 6 ایربگ، کروز کنترل، سیستم کمکی شروع سربالایی (HAS)، 12 اسپیکر، رادار پارک جلو و عقب است. دیگر امکانات ایمنی این خودرو شامل TCS-EBD-ABS-OTA-ESS-ATC-HDC-HAS-AVH-ESP-DPB-HBA-EPB و ... است.

 

ونوسیا بیگ وی

ونوسیا بیگ ویونوسیا بیگ ویونوسیا بیگ وی

ونوسیا بیگ وی مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI با حداکثر توان 187 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتون متر است. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 6 و نوع گیربکس آن 7DCT است.

این خودرو مجهز به 6 ایربگ، کروز کنترل، سیستم کمکی شروع سربالایی (HAS)، 8 اسپیکراست. دیگر امکانات ایمنی این خودرو شامل EPB-TCS-EBD-AEB-HBA-ABS-ESS-HAS-RWM-BSW و ... است.