printlogo

مدیرعامل ایساکو از آماده باش شبانه روزی نمایندگان و امدادگران این شرکت برای خدمات دهی به زائران خبر داد.
کد خبر : 21905
تاریخ انتشار : 21 شهریور 1401 - 11:36

خبرماشین - مدیرعامل ایساکو از آماده باش شبانه روزی نمایندگان و امدادگران این شرکت برای خدمات دهی به زائران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرماشین؛ بابک سلاجقه ضمن اشاره به رتبه یک شدن این شرکت گفت: شرکت ایساکو با ۱۳ سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور، امسال نیز با کسب امتیاز ۹۲/ ۸۵ برای نخستین بار، «رتبه یک» این حوزه را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از مسائل اقتصادی و محدودیت‌‌‌های حاصل از بیماری کرونا طی سال‌های اخیر بیش از پیش حوزه صنعت خودرو را تحت‌تاثیر قرار داد و موانع زیادی در مسیر ارائه خدمات پس از فروش ایجاد شد، اما این مجموعه با تلاشی صد چندان کوشید از طریق داخلی‌‌‌سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص، تامین از منابع داخل و در سایه حمایت‌‌‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های دقیق در ستاد، کوشش کارکنان مجموعه و تلاش مضاعف نمایندگی‌های مجاز رضایت مشتریان ایران‌‌‌خودرو را از خدمات پس از فروش تا سطح کسب رتبه یک ارتقا دهد. 

بابک سلاجقه افزود: در راستای طرح تحول کیفی در سطح تمامی گروه صنعتی ایران‌‌‌خودرو اقدامات مهمی شکل گرفته و شرکت ایساکو نیز هم‌‌‌راستا با این حرکت جهادی، با انگیزه‌‌‌تر از همیشه به افقی روشن‌‌‌تر می‌‌‌اندیشد و این دستاورد، آغاز راه خدمتی متفاوت و نوین به هموطنان است. وی اظهار امیدواری کرد که ایساکو با برنامه‌‌‌های در دست انجام همچنان کیفیت ارائه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیده و همواره در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام بردارد.
وی ادامه داد: این امتیاز از طریق یک کار گروهی به دست آمده و مسئولیت ایساکو نسبت به مردم بیشتر شده است.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه نمی‌توانیم مدعی نبود ایراد در عملکرد خود باشیم، گفت: با این وجود اما تمامی عملکرد پرسنل و شبکه‌های نمایندگی رصد و پایش ویژه می‌شود. زیر ساخت‌های علمی سازمان در حال توسعه است و پرسنل به صورت مرتب در حال آموزش هستند.  از ابتدای سال جاری جلسات خوبی با وزیر صمت و مدیرعامل ایران خودرو در خصوص جلوگیری از ورود قطعات قاچاق و غیر اصل به شبکه خدمات برگزار شده و به صورت منظم در حال پایش هستیم.

این مدیر صنعتی خاطرنشان کرد: آمارهایی که از بخش خدمات منتشر می‌شود ارتباطی با سازمان خدمات پس از فروش ایساکو نداشته و از طریق نهادهای نظارتی و ارزیابی انجام می‌شود.

وی ضمن تاکید براینکه در ادغام نمایندگی‌های خدمات پس از فروش بایستی زیرساخت‌ها بررسی شوند، گفت: جلسه‌های متعددی با مدیران سایپا یدک برگزار شده تا مشکلات زیرساختی حل شود تا با توجه به تفاوت‌های ساختاری، امکان لینک شدن دو بخش باهم فراهم شود.  در یک ماه آینده قرار است یک نمایندگی به صورت پایلوت راه‌اندازی شود و در صورت موفقیت، این طرح گسترش خواهد یافت.  

سلاجقه در ادامه اعلام کرد: سیاست حاکم بر ایساکو در بخش نمایندگی‌ها، توسعه نمایندگی است.  براساس بررسی‌های صورت گرفته علت بیش از ۷۵ درصد نارضایتی مردم در خصوص مدت زمان تامین قطعات بود. با توجه به‌ بررسی قطعات پر مصرف در هر شبکه نمایندگی در شهرهای مختلف، اقدام به ارسال پک قطعات پیش از نیاز نمایندگی کردیم.  ارسال پک‌های قطعات پیش از نیاز شبکه نمایندگی باعث شده تا میزان نارضایتی از ۷۵ درصد به ۲۵ درصد برسد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز گفت: رسیدن به جایگاه برتر با تلاش و کوشش کلیه همکاران در مجموعه ایساکو و نمایندگان به دست آمده است و سعی کرده ایم تمامی شاخص های اشاره شده توسط شرکت بازرسی و وزارت صمت را به بهترین نحو جامعه عمل بپوشانیم و ایرادات را برطرف نماییم.

ماشالله وردینی‌ افزود: در حوزه آموزش پرسنل در نمایندگی ها دوره های متنوعی را برای تعمیرکاران و کارشناسان برگزار نموده ایم و کیفیت آموزش را تا حد امکان افزایش داده ایم و توانسته ایم مشکلاتی را که در سال های گذشته در نمایندگی ها و یا ساختار موجود بود برطرف نماییم.

وی تصریح کرد: از اهداف اصل ما رشد در شاخص‌های کیفی و همچنین افزایش ظرفیت ارائه خدمات به متقاضیان است. در تلاش هستیم تا پایان سال جاری زمان دریافت خدمات برای هر خودرو را به زیر یک روز برسانیم و بصورت کامل موضوع خواب خودرو در نمایندگی‌ها را از میان ببریم.