printlogo

شرکت آرین پارس موتور طی مراسمی خودروهای لاماری ایما را در مرکز همایش های بین المللی تهران تحویل مشتریان داد.
کد خبر : 21904
تاریخ انتشار : 20 شهریور 1401 - 15:48

«خبرماشین» - شرکت آرین پارس موتور طی مراسمی خودروهای لاماری ایما را در مرکز همایش های بین المللی تهران تحویل مشتریان داد.مدیر فروش آرین پارس موتور در این مراسم گفت: اولین مرحله فروش ما هم زمان با سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام شد. نخستین مرحله از ابتدای خرداد ماه شروع و زمان تحویل از هفته اول مهر تا هفته اول آبان بود. 
علی موسوی ادامه داد: امروز خوشحال هستیم که زودتر از موعد تحویل مشتریان مرحله اول انجام شده و در آینده خودروهای مشتریان مرحله دوم هم تحویل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: ما کیفیت را فدای زمان نکردیم و سعی کردیم علی رغم تحویل زودتر از موعد کیفیت محصولات تولیدی را حفظ کنیم. 

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور گفت: بعد از خرید خودرو دغدغه خدمات پس از فروش برای مشتریان ایجاد می شود اما ما در شرکت آرین پارس موتور تمام تلاشمان را کردیم تا با آموزش های فنی، سفارش گذاری قطعات و کنترل موجودی در انبار، کفایت مراکز خدماتی مطابق با استانداردهای وزارت صمت خدماتی در شان مشتریان ارائه کنیم و رضایت آنها رو جلب کنیم.
وی ادامه داد: استفاده از لاماری ایما هم از لحاظ کیفیت و هم احساس رانندگی خیلی متفاوت خواهد بود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ لاماری ایما مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتون متر است. برای سیستم انتقال قدرت ایما نیز از جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده شده است.
از جمله امکانات و تجهیزات لاماری ایما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق برقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم نگهدارنده در سربالایی، سیستم کمکی در سرازیری، چراغ‌های LED، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ، شش کیسه هوا، پاور ویندوز، سانروف، سیستم صوتی مجهز به نویگیشن و سیستم تشخیص صدا. علاوه بر موارد گفته شده، لاماری ایما در تست تصادف موسسه CNCAP چین موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی شده است.
قرار است به زودی نسخه فول این محصول به همراه یک کراس اوور در سگمنت B با قیمت رقابتی از سوی آرین پارس موتور به بازار عرضه شود.