printlogo

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۹)
گروه صنعتی آمیکو با هدف معرفی محصولات سنگین و سبک خود در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور پیدا کرده است.
کد خبر : 21829
تاریخ انتشار : 10 شهریور 1401 - 0:32

گروه صنعتی آمیکو با هدف معرفی محصولات سنگین و سبک خود در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور پیدا کرده است. 
آمیکو پیکاپ آسنا‌ خود را در این نمایشگاه معرفی کرده است. 
این خودروی آفرودی بیش از پنج و نیم متر طول دارد که در رده خودروهایی مانند تویوتا هایلوکس، نیسان فرانتیر و... قرار می‌گیرد.
ابعاد بدنه آن نیز شامل ۵۵۶۰ میلی‌متر طول، ۱۸۴۰ میلی‌متر عرض و ۱۸۳۰ میلی‌متر ارتفاع است. محور چرخ‌های آن نیز حدود ۳۴۰۵ میلی‌متر با هم فاصله دارد.
ارتفاع این خودرو از سطح زمین به میزان مناسبی است که از آن یک خودروی آفرودی کارا برای عبور از ناهمواری‌های طبیعت می‌سازد.
یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴ لیتری ساخت شرکت میتسوبیشی قدرت این پیکاپ دو دیفرانسیل را تامین می‌کند،گیربکس آن ۵ سرعته و ساخت شرکت زوماکس است، همچنین سامانه کلاچ آن ساخت شرکت والئو است. 
نمایشگاه خودرو مشهد از تاریخ ۹ لغایت ۱۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد برگزار می شود.
شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) با همکاری نمایندگی  ۱۲۰۲ گرمابی و نمایندگی ۱۲۱۲ روح آبادی اقدام به برگزاری این نمایشگاه نموده و در سالن مفاخر تالار ابوسعید غرفه ۳ در روزهای یادشده از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو است.