printlogo

شامگاه جمعه فونیکس آریزو 6 پرو، محصول جدید مدیران خودرو طی مراسمی با حضور مسئولان این شرکت، نمایندگان فروش و اصحاب رسانه در محل شرکت ایرانیان خودرو رونمایی و قیمت فونیکس آریزو 6 پرو نیز اعلام شد.
کد خبر : 21642
تاریخ انتشار : 8 مرداد 1401 - 11:18

«خبرماشین» - شامگاه جمعه فونیکس آریزو 6 پرو، محصول جدید مدیران خودرو طی مراسمی با حضور مسئولان این شرکت، نمایندگان فروش و اصحاب رسانه در محل شرکت ایرانیان خودرو رونمایی و قیمت فونیکس آریزو 6 پرو نیز اعلام شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ مدیرعامل شرکت صنایع خودروسازی مدیران ضمن توضیح درباره این محصول گفت: آریزو ۶ پرو با توجه به مشخصه های خود به خوبی می تواند سهم بالایی از بازار را کسب کند.
آقای جک لی ادامه داد: در اصل آریزو ۶ پرو می تواند به رقابت با خودروهای پر فروش و خوش سابقه بازار بپردازد گرچه نباید از نظر دور داشت که آریزو ۶ پرو به لحاظ آپشن های اصلی و کاربردی و طراحی چیزی از رقبای مطرح خود کم ندارد.

 


سپس آقای کرمی مدیر بخش بازریابی شرکت مدیران خودرو به ارائه توضیحات در خصوص این محصول جدید پرداخت. وی در خصوص این خودرو گفت: این محصول از پلتفرم کلی و برخی ویژگی‌ های مشابه با آریزو ۶ ساده بهره می ‌برد اما از نظر ظاهری دست ‌خوش تغییراتی مثبت و رو به جلو شده است و با پیشرانه مقداری قوی‌تر و آپشن‌های کامل‌تر قادر است به عنوان خودرویی لوکس‌تر از قبل مطرح گردد.

 


کرمی افزود: در نمای جلوی خودرو شاهد چهره هماهنگ تر و ماندگارتری برای آریزو ۶ پرو هستیم و برخی ناهماهنگی های نسخه قبلی برطرف شده است. در این راستا طراحی جلوپنجره، سپر جلو و قاب‌های مشکن تغییر کرده تا نمایی نوین و البته تا حدی محافظه‌کارانه را در چهره این محصول مدیران خودرو به نمایش گذاشته باشد. در انتهای خودرو چراغ‌ها، سپر و صندوق عقب جدید، حالتی خشن‌ و متفاوت را پدید آورده‌اند. در قسمت عقب شاهد به ‌هم‌ پیوستن چراغ‌ها و همچنین طراحی متفاوت و البته عضلانی‌تر سپر عقب، دیفیوزر و سایر جزئیات این بخش هستیم.

 


در ادامه این مراسم مدیران ارشد این شرکت طی یک نشست خبری پاسخ گوی سوالات اصحاب رسانه بودند. جک لی مدیرعامل این شرکت در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در خصوص تاثیر آزادسازی واردات بر روی بازار خودروهای چینی گفت: با توجه به کیفیت مناسب محصولات، شبکه فروش گسترده و شبکه خدمات پس از فروش مناسب نگرانی از بابت آزادسازی واردات نداریم.
مدیر خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو نیز در خصوص گارانتی آریزو 6 پرو گفت: این خودرو دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی است، البته بر اساس قوانین موجود شرکت ها ملزم به تعیین 2 سال گارانتی هستند اما با توجه به اطمینان از کیفیت محصولات مدت 5 سال را برای محصولات خودمان در نظر گرفته ایم.

 


محمد حسن گرمان ادامه داد: نگرانی از بابت تامین قطعات نداریم و تمامی لوازم جانبی مورد نیاز از قبل در انبارها ذخیره شده است؛ همچنین پرسنل بخش خدمات پس از فروش آموزش های لازم جهت تعمیر محصولات جدید را آموزش دیده اند.

 

مشخصات فنی فونیکس آریزو 6 پرو

پیشرانه آریزو ۶ پرو از نوع ۱.۵ لیتری توربو است و از نظر قدرت و گشتاور خروجی، شرایطی مشابه تیگو ۷ پرو دارد. این موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ قادر است ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت (دور موتور ۵۵۰۰) و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور ۱۷۵۰) تولید نماید که به ترتیب ۹ اسب‌بخار و ۲۰ نیوتن‌متر بیشتر از نسخه قبلی است و در نتیجه شتاب بهتری در اختیار قرار خواهد داد.

 


فونیکس آریزو ۶ پرو مجهز به کیسه هوا جلو، جانبی از نوع SRS و پرده ای، سیستم های کنترل پایداری، کمک رانندگی، ترمز پارک برقی، ABS، EBD، ESP، BAS، TCS، EBA، HHC، ESS، سیستم هشدار دهنده و ضد سرقت، رادار تشخیص نقطه کور، رادار هشدار تغییر لاین، رادار هشدار ترافیک جانبی، نمایشگر صفحه کیلومتر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی لمسی، بلوتوث، نورپردازی داخل خودرو و تنوع رنگ نورپردازی، فرمان برقی، نویگیشن، سنسور نور، چراغ بدرقه، گرم کن صندلی، استارت بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه و ... است.
قیمت فونیکس آریزو 6 پرو در حدود یک میلیارد و 70 میلیون تومان اعلام شده است.