printlogo

امروز طی مراسمی تفاهم نامه همکاری بین آتش نشانی و هایپرکار برای تامین قطعات مورد نیاز پرسنل آتشنشانی منطقه 6 و منطقه 3 تهران امضا شد.
کد خبر : 21634
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1401 - 17:2

امروز طی مراسمی تفاهم نامه همکاری بین آتش نشانی و هایپرکار برای تامین قطعات مورد نیاز پرسنل آتشنشانی منطقه 6 و منطقه 3 تهران امضا شد.
اخیرا با توجه به حریق اتفاق افتاده در یکی از کارگاه های گروه صنعتی ایران روور و دفع موفق این حریق توسط مامورین جان بر کف آتش نشانی، گروه صنعتی ایران روور تصمیم به عقد قرارداد همکاری برای ارائه خدمات ویژه به کارکنان آتش نشانی منطقه 3 و 6 کرد.
خدنگی مدیر آموزش منطقه 6 در خصوص این تفاهمنامه با هایپر کار گفت: آتشنشانی منطقه 6 جهت رفاه آتشنشانان وخانواده های آنها تعاونی مصرف را تاسیس کرد و درجلسه ونشست های مختلف با مجموعه هایپر کار به این توافق رسیدند که سه روز از هر ماه (8 الی 10 ماه) را به خرید پرسنل آتشنشان با تخفیف ویژه و زیر قیمت در هایپرکاراختصاص دهند.
سطح فروش در هایپرکار به شکلی است که برای قطعه‌ساز این امکان فراهم شده تا شخصا با قیمت‌گذاری کالای تولیدی خود و البته با توجه به استانداردهای سازمان حمایت از مصرف‌کننده، نسبت به عرضه محصول خود در هایپرکار اقدام نماید و از سوی دیگر مشتریان نیز می‌توانند با مراجعه مستقیم به هایپرکار، قطعه موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تری انتخاب و خریداری نمایند.
مزیت رقابتی خرید از ایران روور حضور یک راهنما در کنار مشتریان بوده که آنها را نسبت به قطعات یدکی مختلف و تفاوت برندهای مختلف و مزایا و معایت هریک آگاه می سازد تا مشتری نسبت به خرید خود اطمینان حاصل کند.
مدیرعامل ایران روور با اشاره به بنیانگذاری گروه صنعتی ایران روور در سال ۱۳۳۹ گفت: در حال حاضر این گروه صنعتی، تحت عنوان هلدینگ با بهره‌گیری از پنج شرکت زیرمجموعه و حدود ۴۰۰ نفر نیروی کار، در مرحله آغاز به کار هایپرکار از حدود ۱۵۰ نفر پرسنل بهره می‌برد که در ادامه به ۴۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.