printlogo

مدیرعامل کرمان موتور:
مدیرعامل کرمان موتور در خصوص هدف گذاری این شرکت در آینده گفت : کرمان موتور در سال ۱۴۰۵ به ارزشمندترین خودروساز خاورمیانه مبدل خواهد شد.
کد خبر : 21626
تاریخ انتشار : 4 مرداد 1401 - 11:42

مدیرعامل کرمان موتور در خصوص هدف گذاری این شرکت در آینده گفت : کرمان موتور در سال ۱۴۰۵ به ارزشمندترین خودروساز خاورمیانه مبدل خواهد شد.

سامان فیروزی گفت: طبق برنامه ریزی های شده در سه ماه آینده مرکز تحقیقات خودروی این مجموعه با سرمایه گذاری ۷۵ میلیون دلارراه اندازی خواهد شد ودر سال ۱۴۰۵ خودرویی به بازار عرضه خواهیم کرد که هزار کیلومتر را فقط با سه لیتر بنزین پیمایش کند و در همان سال به ارزشمند ترین خودروساز خاور میانه بدل خواهیم شد.

مدیرعامل کرمان موتور در مراسم رونماییاز لوگو و محصول جدید این شرکت گفت : کرمان موتور در سال های ۹۸ و ۹۹ سختی هایفراوانی را پشت سر گذاشت و تورم موجود در کشور این سختی ها را برای ما چند برابر کرده است.
سامان فیروزی در ادامه افزود : تورم موجود یعنی کاهش قدرت خرید مردم و این موجودیت صنایعی مانند مارا به خطر می‌انداخت. مهمترین اتفاقی که کرمان موتور را در این شرایط حفظ خواهد کرد، استقلال در تولید محصول است. باید خودرویی را تولید می کردیم کهدر تولید آن وابسته نباشیم که به لطف خدا در سال ۱۴۰۰ موفق به تولید محصولی بدون وابستگی به غیر شدیم.
وی در ادامه افزود: شبکه نمایندگان کرمان کرمان موتور افزایش خواهد یافت و تولید خودرو در کرمان موتور به دویست هزار خودرو در سال خواهد رسید.
فیروزی افزود : به زودی یک خودرو جدید توسط تیم طراحی کرمان موتور  بر روی پلتفرم  ps1 طی ماه های آینده تولید و عرضه خواهد شد.