printlogo

نمایندگی 777 مدیران خودرو سومین کارشو خود را در ارگ تجاری تجریش افتتاح کرد؛ هم زمان با این مراسم از ام وی ام X55 رونمایی شد.
کد خبر : 21465
تاریخ انتشار : 4 تیر 1401 - 14:46

تهیه خبر و تصاویر: محمدجواد شبیری | «خبرماشین» - نمایندگی 777 مدیران خودرو سومین کارشو خود را در ارگ تجاری تجریش افتتاح کرد؛ هم زمان با این مراسم از ام وی ام X55 رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، نمایندگی 777 مدیران خودرو با رتبه یک کشوری دارای سه کارشو در ارگ تجاری تجریش، مجتمع اوپال و مهراد کرج است. این نمایندگی با در اختیار داشتن اداره تحویل اختصاصی سعی دارد با برنامه ریزی های مناسب، مشتری ها در دریافت خدمات ویژگی های متمایزی نسبت به بقیه نمایندگی ها احساس کنند.

مدیر بازاریابی این شرکت گفت: از جمله برنامه ریزی های صورت گرفته مدیران خودرو کد 777 به منظور افزایش رضایت مشتریان، دارا بودن اداره تحویل اختصاصی خودرو، امکان تست خودرو در پیست اختصاصی 777، انجام خدمات کارواش و بنزین و مراسم تحویل ناب در هنگام تحویل خودرو به مشتریان، تحویل خودرو به صورت رایگان در شهر محل سکونت مشتری، مشاوره مشتری برای ثبت نام و مرکز تماس اختصاصی برای پاسخگویی دائمی به مشتریان است که نتایج آن به شکل مستمر توسط مدیران شرکت مورد پایش قرار می گیرد.
در ادامه این مراسم از محصول جدید مدیران خودرو نیز رونمایی شد. ام وی ام X۵۵ پرو در نگاهی کلی دارای ظاهری به روز است و در نمای جلو شاهد بهره‌ گیری از چراغ‌های بزرگ و جلو پنجره کهکشانی مانند و از دیگر تغییرات صورت گرفته در نمای جلو می توان به تغییر طراحی قسمت پایینی سپر و اضافه شدن یک خط قرمز رنگ به لبه زیرین آن و همچنین تغییر چراغ های LED تعبیه شده در سپر اشاره کرد. 
پیشرانه این محصول ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر است اما قدرت موتور با افزایش ۱۰ اسب بخار نسبت به نسخه قبلی هم اکنون برابر با ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور است و به جای گیربکس شش سرعته دو کلاچ در نسل قبل، به نسخه ۹ سرعت ضریب متغیر مجهز شده است. موتور این خودرو مهندسی شده توسط کمپانی AVL اتریش بوده و توربوشارژ هانیوال آمریکایی نیز برای آن نصب شده است. 
ام وی ام ایکس ۵۵ پرو مجهز به سانروف دو حالته برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۷ اینچی، کروز کنترل، فرمان برقی، کنترل فشار باد تایرها، سیستم نمایش اطلاعات خودرو، آیینه های برقی با گرمکن، روشنایی اتوماتیک، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی های جلو، استارت استاپ دکمه ای و ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک و سیستم تعویض دنده برقی، ترمز پارک برقی، کنترل پایداری، اتو هلد و ترمز پارک برقی است.
قیمت ام وی ام X۵۵ از سوی شرکت مدیران خودرو ۹۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

در همین رابطه بخوانید:

تجربه رانندگی با ایکس ۵۵ پرو توسط خبرنگاران در پیست اتومبیلرانی آزادی + تصاویر