printlogo

در دنیای پیشرفته کنونی که هر روز نسل جدیدی از فناوری‌های پیچیده پا به عرصه می¬گذارد، عادات مصرف، انتظارات و نیازهای مصرف¬کنندگان دچار تغییرات اساسی شده است.
کد خبر : 21366
تاریخ انتشار : 18 خرداد 1401 - 9:38

در دنیای پیشرفته کنونی که هر روز نسل جدیدی از فناوری‌های پیچیده پا به عرصه می¬گذارد، عادات مصرف، انتظارات و نیازهای مصرف¬کنندگان دچار تغییرات اساسی شده است. در صنعت خودرو نیز فناوری دیگر به یک گیربکس پیشرفته و حجم موتور بالا خلاصه نمی¬شود. خودروها به ابزارهای بزرگ هوشمندی تبدیل شده¬اند که پیشرفته و ایمن بوده و آسایش خاطر خانواده-ها را فراهم می¬آورند. قابلیت¬هایی نظیر ترمز اضطراری، مسیریابی، سیستم¬های خودران و استفاده از فناوری¬های ارتباطی تاثیری شگرف بر تجربه استفاده از خودروها گذاشته است.
البته پر واضح است در ایران صنعت خودروسازی داخلی با معیارهای روز دنیا فاصله جدی داشته و تجربه مصرف¬کنندگان عموما همان سبک قدیمی و سنتی است. سالهاست مشتریان ایرانی از استفاده از یک خودرو به¬روز با امکانات مدرن محروم بوده¬اند. اما در ماه¬های اخیر شاهد عرضه محصولات جدیدی از خودروسازان خصوصی بوده¬ایم که نویدبخش اتفاقاتی خوش بوده و جان تازه-ای به بخشی از بازار دمیده است. بی¬شک منحصربه¬فرد¬ترین و مجهزترین خودرو جدید این روزهای بازار ایران، فونیکس تیگو8 پرو است که می¬تواند تجربه استفاده از یک خودرو مدرن را در بازار تشنه فعلی در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار دهد.
مهم¬ترین ارمغان تیگو8 پرو را باید انبوهی از آپشن ها و امکانات به¬روز دانست که برای اولین بار در یک خودرو مونتاژی در داخل ایران عرضه شده و حسی متمایز و لوکس را در اختیار مشتریان قرار می دهد. دو صفحه نمایش بزرگ که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک مالتی مدیای بزرگ 24.6 اینچی با رزولوشن بالا را پیش روی راننده و سرنشینان قرار می دهد، فناوری شارژر بی¬سیم تلفن همراه و استفاده از سیستم های نوین همیار راننده (ADAS) هم مطمینا به مذاق دوستداران تکنولوژی بسیار خوش می¬آید. 
سیستم¬های همیار راننده در تیگو8 پرو عبارتند از:
•    رادار هشدار برخورد با مانع هنگام باز شدن درها (DOW)
•    رادار نقطه کور (BSD)
•    سیستم هشدار ترافیک جانبی  (RCTA)
•    رادار هشدار برخورد بر اثر تغییر لاین  (LCA)
•    رادار هشدار خروج از لاین (LDW)
•    رادار نگه داشتن خودرو در لاین  (LKA)
•    سیستم کمکی در ترافیک  (TJA)
•    سیستم کمکی کروز کنترل یکپارچه (ICA)
•    کروز کنترل تطبیقی  (ACC)
•    رادار هشدار برخورد از جلو  (FCW)
•    سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB)
•    رادار تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی  (TSR)
•    سیستم کنترل هوشمند نور بالا (IHC) 
تیگو 8 پرو که به صورت هفت نفره در بازار ایران عرضه شده با ابعادی به طول 4722، عرض 1860 و ارتفاع 1745 و فاصله بین دو محور 2710 میلی‌متر در سگمنتی قرار می¬گیرد که در بازار ایران بسیار پرطرفدار محسوب می¬شود. البته همه می¬دانیم که مشتریان در هر بازاری به واسطه تعدد استفاده از یک محصول یا نام تجاری خاص کم¬کم به آن گرایش و علاقه (حتی جانبدارانه-ای) پیدا کرده و در قبال پذیرش و استفاده از محصولات جدیدتر از خود مقاومت نشان می¬دهند. بنابراین جای تعجبی نیست مشتریانی که تجربه استفاده از محصولات لوکس دیگری را دارند در مورد تیگو 8 پرو پرسش¬هایی داشته باشند. به ویژه، با توجه به عرضه این خودرو در ایران با برند جدید فونیکس به مشتریانی برمی¬خوریم که نیاز به تحقیق و مطالعه بیشتری در مورد این خودرو و کسب اطلاعات دقیق¬تر از آن دارند.
اما کسب اطلاعات در مورد تیگو 8 پرو اصلا دشوار نیست! با یک جستجوی کوتاه در اینترنت می¬توان اطلاعات زیادی از استقبال و استفاده از این خودرو در بازارهای جهانی به دست آورد. کسب رتبه نخست ارزیابی رضایت مشتریان در رده خودروهای شاسی¬بلند متوسط در چین و کسب جایزه پیشرفته¬ترین شاسی¬بلند سال 2022 در کشور عربستان در کنار استقبال و فروش بالای این خودرو از روسیه گرفته تا خاورمیانه و آمریکای جنوبی باعث می¬شود جای تردیدی در مورد تیگو8 پرو باقی نماند.
اما اگر اینها شما را قانع نمی کند، کافی است فرصتی پیدا کنید و گفتگویی با خریداران اولین محصول برند فونیکس در ایران داشته باشید؛ به ویژه کسانی که سال¬های سال مشتریان محصولات برندهای شناخته شده¬تری بوده¬اند تا شما را قانع کنند نگاه¬های کهنه خود را کنار گذاشته و آماده پذیرش محصولات جدید و با کیفیت باشید. آنچه مشتریان اولیه تیگو8 پرو به آن اذعان دارند کیفیت متمایز قطعات و متریال استفاده شده در این خودرو است که با اولین نگاه و لمس نیز به خوبی پیداست و به لحاظ دقت در طراحی، امکانات ایمنی و رفاهی تعبیه¬شده، دارا بودن توان و قدرت بالا و همینطور کیفیت رانندگی و آسایش سرنشینان با یک خودرو لوکس و مدرن روبرو هستیم که خلاء و نیاز موجود در بازار ایران برای محصولی تکنولوژی¬محور با این سبک و سیاق را به خوبی پر می¬کند.
البته افراد زیادی هم همچنان خودروهای شاسی¬بلند را به واسطه قدرت بیشتر و کاربری بهتر می¬پسندند. فونیکس تیگو8 پرو نیز با فضای بزرگ داخل کابین، استفاده از پیشرانه 1.6 لیتری TGDI که در سال 2019 در میان 10 پیشرانه برتر در کشور چین انتخاب شده و توان تولید 197 اسب بخار قدرت را دارد، توانسته نیازهای مشتریان در بازارهای مختلف را به خوبی تامین کرده و لذت کامل سواری با یک شاسی¬بلند را در اختیار مشتریانش قرار دهد.
اگر می خواهید در مورد تیگو8 پرو بیشتر بدانید و با این خودرو لوکس و مدرن بیشتر آشنا شوید به وبسایت برند فونیکس به آدرس https://fownix.com/tiggo8-pro مراجعه نمایید.