printlogo

نمایشگاه خودرو تهران (۴۴)
چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران پس از وقفه سه ساله به دلیل کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار شد. این نمایشگاه با حضور ۲۵ شرکت خودروساز داخلی و چند شرکت مونتاژ کننده روز جمعه 30 اردیبهشت به کار خود پایان داد.
کد خبر : 21274
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1401 - 18:23

«خبرماشین» - چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران پس از وقفه سه ساله به دلیل کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار شد. این نمایشگاه با حضور ۲۵ شرکت خودروساز داخلی و چند شرکت مونتاژ کننده روز جمعه 30 اردیبهشت به کار خود پایان داد.
چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در حالی به کار خود پایان داد که تعداد بازدیدکنندگان از این رویداد از عدد ۵۰ هزار نفر عبور کرد. 
بر اساس اخبار رسیده از ستاد برگزاری نمایشگاه، استقبال از این گردهمایی فراتر از انتظار بود و اگرچه غایبین بزرگی مثل خودروسازی سایپا و یا خودروسازان خصوصی مثل مدیران خودرو، خودوسازی ایلیا و یا کرمان موتور داشت، اما تمامی فضای نمایشگاه با حضور خودروسازانی مانند ایران خودرو، آرین موتور، بهمن موتور و بسیاری از فعالین در حوزه خودروهای سنگین پر شده بود. ضمن این که به دلیل ممنوعیت واردات، خبری از برندهای معروف و مطرح جهانی در این نمایشگاه نبود و ایرانی ها بودند و چینی ها.
البته عدم حضور وزیر صمت یکی از حواشی نمایشگاه بود که علی رغم انتظار همگان، تا روز آخر هم بازدیدی از نمایشگاه خودرو تهران نداشت.
با توجه به وضع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از سال ۹۷ به بعد این تصور وجود داشت که صنعت خودرو ایران رو به افول برود اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال‌های اخیر با وجود اینکه برخی خطوط تولیدی شرکت‌های خودروساز متوقف شده بود، بسیاری از این خطوط به روال عادی بازگشته است بنابراین صنعت خودروی کشور طی دو - سه سال اخیر به دستاوردهای خوبی رسیده است که این نمایشگاه گواه همین موضوع بود.

با کلیک روی لینک زیر اخبار مرتبط با چهارمین نمایشگاه خودرو تهران قابل مشاهده است:


نمایشگاه خودرو تهران