printlogo

نمایشگاه خودرو تهران (41)
مدیر بازاریابی برند فردا موتورز در نشست خبری روز جمعه در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو گفت : به زودی یک محصول جدید اقتصادی در سگمنت C معرفی خواهیم کرد.
کد خبر : 21266
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1401 - 21:11

مدیر بازاریابی برند فردا موتورز در نشست خبری روز جمعه در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو گفت : به زودی یک محصول جدید اقتصادی در سگمنت C معرفی خواهیم کرد.
مدیر بازاریابی شرکت فردا موتور در نشست خبری روز جمعه در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت :  همانطور که می دانید برند فردا دیزل نیز به مجموعه فردا موتورز اضافه شده و قرار است در حوزه تجاری و سنگین فعالیت گسترده تری داشته باشیم.
آریان نژاد در ادامه افزود: معرفی محصولات جدید همواره در دستور کار فردا موتورز بوده چنانکه مشاهده کردید در این نمایشگاه نیز ازمینی ون MP4 رونمایی کردیم.
وی ادامه داد : این محصول یک خودرو خانوادگی لوکس محسوب می شود و با توجه به خصوصیات این محصول انتظار داریم استقبالخوبی از این خودرو شود. ما معتقدیم جای همچین خودرویی در بازار ایران خالی بود.
مدیر بازاریابی شرکت فردا موتورز گفت : برنامه تولید و عرضه این محصول طی چهار ماه آینده خواهد بود. هنوز قیمت این محصولمشخص نیست اما به زودی قیمت رسمی محصول اعلام خواهد شد.
وی افزود : با توجه به شرایط کشور، معرفی و عرضه خودرو اقتصادی جدید در دستور کار است. در حال حاضر در سگمنت B خودرو۵۱۱ را داشته و به زودی قصد داریم در سگمنت C نیز یک محصول ارزان قیمت معرفی کنیم.
آریان نژاد گفت : با توجه به اهمیت موضوع خدمات به مشتریان،  در حال حاضر ۳۶ عاملیت فروش داشته و در حال توسعه این شبکه هستیم.
وی افزود : برنامه توسعه شبکه را متناسب با تولید و فروش برنامه ریزی خواهیم کرد. همانطور که می دانید نمایندگی های هیوندا و کیادر حال فعالیت هستند و برنامه ما اینگونه خواهد بود که نماینده های خوب را برای همکاری با فردا موتورز انتخاب کنیم.
آریان نژاد در خصوص رقبای محصولات فردا موتورز گفت : مارکت ایران ظرفیت بسیار خوبی دارد به همین دلیل رقابت سختی وجودنخواهد داشت. اصل رقابت در حوزه تسهیلات و فروش خواهد بود که برند فردا موتورز به کمک تسهیلات خرید خوب، از رقبا پیشی خواهدگرفت.
وی افزود: بنا بر آمار رسمی سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ محصول تولید کردیم. هدف‌گذاری ما در سال جاری بین ۵ تا ۶ برابر سالگذشته خواهد بود.
مدیر بازاریابی شرکت فردا موتورز در پایان در خصوص طرح واردات خودرو گفت : اگر واردات خودرو آزاد شود، سابقه همکاری ما با دوبرند معتبر جهانی باعث خواهد شد تا از ظرفیت های آن بخش نیز استفاده کنیم. اما سیاست های اصلی ما تمرکز بر رونق تولید بوده وخواهد بود.