printlogo

«خبرماشین» - محصول جدید ایران خودرو، هایما 8S بوده که یک کراس اوور نیمه لوکس است. برنامه تولید هایما ۸S در دستور کار ایران‌ خودرو‌ خراسان قرار دارد که طبق هدف ‌گذاری، امسال به بازار عرضه خواهد شد.
کد خبر : 21042
تاریخ انتشار : 24 فروردین 1401 - 9:32

هر گونه کپی برداری کامل یا بخشی از مطالب این سایت در سایر سایت های اینترنتی، نشریات کاغذی، شبکه های اجتماعی و ... حتی با ذکر منبع ممنوع و فقط با اجازه کتبی از «خبرماشین» بلامانع است. 



«خبرماشین» - محصول جدید ایران خودرو، هایما 8S بوده که یک کراس اوور نیمه لوکس است. برنامه تولید هایما ۸S در دستور کار ایران‌ خودرو‌ خراسان قرار دارد که طبق هدف ‌گذاری، امسال به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی هایما 8S

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از «مجله ماشین»؛ هایما 8S با هدف به چالش کشیدن محصولاتی همچون FMC T5، فونیکس تیگو 7 پرو، کی ام سی K7، لاماری، دیگنیتی و فیدلیتی به بازار عرضه خواهد شد. ظاهر هایما 8S نیز همانند دیگر کراس اوورهای این برند جذاب و اسپرت است و به راحتی مشتریان ماجراجو را به سمت خود می کشاند. تریم داخلی هایما 8S نیز مدرن و به روز طراحی شده است با نمای خارجی خودرو هماهنگی داشته باشد.

 

قیمت هایما 8s

 

مشخصات فنی هایما 8S

قدرت هایما 8S توسط پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ تامین می شود که با هایما 7X مشترک است. گیربکس شش شرعته اتوماتیک نیز همچنان وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را در این خودرو بر عهده دارد.به بیان دیگر می توان گفت که هایما 8S و هایما 7X بر اساس یک پلتفرم و مشخصات فنی توسعه یافته اند که یکی از آنها در بخش مینی ون و دیگری در بخش کراس اوور طبقه بندی می شود.

 

قیمت هایما 8S

 

تجهیزات هایما 8S

هایما 8S به سیستم چند رسانه ای بایدو مجهز است که به آن امکان می دهد تا تنظیمات ویژه ای را روی خودرو اعمال کنند. برای مثال هایما 8S به حالت کودک مجهز است که با فعال سازی آن شیشه های خودرو بسته شده و دمای کابین به طور اتوماتیک توسط سیستم تهویه تنظیم می شود. سایر تجهیزات استاندارد موجود در هایما 8S نیز مشاهده می شود که از جمله آن ها می توان به شش کیسه هوا، سیستم چند رسانه ای به همراه نمایشگر، دوربین عقب و 360 درجه، سنسور پارک عقب، سانروف و سیستم تهویه اتوماتیک اشاره کرد.

قیمت هایما 8S

نسخه فول آپشن هایما 8S در چین با قیمت 126 هزار یوان (532 میلیون تومان) به دست مشتریان می رسد. با توجه به سابقه قیمت گذاری سایر خودروهای مونتاژی چینی در بازار ایران، حداقل قیمت هایما 8S را در حدود 960 میلیون تومان باید تصور کرد. قیمت گذاری مناسب این خودرو سبب خواهد شد تا هایما 8S رقیب جدی برای تیگو 7 و کی ام سی K7 شود.