printlogo

فردا موتورز طی مراسمی با حضور خبرنگاران و مدیران این شرکت از FMC T5، محصول جدید خود رونمایی کرد.
کد خبر : 20641
تاریخ انتشار : 9 بهمن 1400 - 16:30

فردا موتورز طی مراسمی با حضور خبرنگاران و مدیران این شرکت از FMC T5، محصول جدید خود رونمایی کرد. 

خودرو FMC T۵ از موتور ۱.۵ لیتر توربوشارژر میتسوبیشی قدرت می گیرد و از امکاناتی نظیر سقف پانورامای قابل تنظیم برقی، ۶ ایربگ، سیستم حفظ تعادل، ترمز ضدقفل، هشدار رانندگی بین خطوط، سیستم مولتی مدیا با مانیتور ۱۲ اینچ لمسی HD و ... بهره می گیرد که نشان از توان بالای این خودرو در رقابت با خودروهای روز و لوکس بازار دارد.

 

فرداموتورز  FMC T5

 

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی "FMC T5 "  می‌توان به  سقف پانوراما، تغییر رنگ نورپردازی کابین، سیستم کمکی در سربالایی و سرپایینی، اتوهلد، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت، گرمکن صندلی، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، آینه های جانبی تاشو برقی، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی، صندوق عقب برقی، ترمز پارک برقی اشاره کرد.

 

فرداموتورز  FMC T5

 

خودرو FMC T5 با ابعاد 4460 میلیمتر طول، 1820 میلیمتر عرض و 1720 میلیمتر ارتفاع در رده کراس‌اوورهای بزرگ قرار گرفته و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT کمپانی DAE و با فناوری آیسین بهره می‌برد و با مصرف 7.4 لیتر سوخت در 100 کیلومتر استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کرده است.

 

فرداموتورز  FMC T5

 

مدیر بازاریابی خودرو سازی فردا موتورز در پاسخ به زمان فروش محصول جدید این شرکت گفت: فروش خودرو "FMC T5 "  از ماه آینده آغاز می شود و هم زمان با آغاز فروش قیمت رسمی آن نیز اعلام می شود.

 

فرداموتورز  FMC T5

 

محمدرضا آریان نژاد در مورد بازه قیمتی این خودرو گفت: محدوده قیمتی این خودرو در حدود 900 میلیون تا 1 میلیارد و 100 میلیون تومان است البته تمام تلاش مدیران گروه خودرویی فردا انتخاب محصولی با امکانات مناسب و قیمتی پایین‌تر از سایر رقبا بود تا شرایط برای خرید محصولی درخور برای مشتریان فراهم شود. 

 

فرداموتورز FMC T5

 

وی با بیان اینکه این محصول جدید تا ١٠٠ هزار کیلومتر یا ٥ سال گارانتی دارد در مورد ارائه خدمات پس از فروش محصولات فردا موتورز گفت هم اکنون از 110 عاملیت مجاز 33 نمایندگی در مورد ارائه خدمات به خودروهای فردا موتورز فعالیت دارند که این رقم در سال آینده به 70 نمایندگی افزایش می یابد.

 

 

فرداموتورز FMC T5

مدیر بازاریابی خودرو سازی فردا موتورز ضمن اشاره به شبکه تامین قطعات پس از فروش این خودرو افزود: تحریم ها هیچ گونه تاثیری در زمینه تامین قطعات یدکی این خودرو ندارد، همچنین در زمینه داخلی سازی نیز  فعلا  از ٦ درصد آغاز شده که تا ٢٠ درصد در سال آینده افزایش می یابد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

فرداموتورز FMC T5