printlogo

در این مقاله از فروشگاه قطعات یدکی رنو پخش قصد داریم در رابطه با لوازم یدکی ال 90 و لوازم یدکی مگان اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در حین خرید قطعات یدکی با کیفیت و مرغوبی را خریداری نمایید.
کد خبر : 20561
تاریخ انتشار : 23 دی 1400 - 16:27

پرمصرف ترین  و مهم ترین قطعات یدکی ال 90 کدام اند؟

قطعا در هر خودرویی برخی لوازم یدکی از اهمیت و ضرورت بالاتری برخوردار می باشند و شما باید اهمیت و توجه ویژه ای به این قطعات داشته باشید.

قطعات یدکی ال نود که دارای اهمیت زیادی هستند در زیر معرفی می شوند.

کیت تسمه تایم ال 90

تمام قطعاتی که در موتور خودروی ال نود به کار گرفته شده اند یا مرتبط به موتور خودرو می باشند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

بروز کوچکترین مشکل در این قطعات یدکی ال 90 که مرتبط به موتور خودرو شما می باشد، می تواند آسیب های جدی و زیادی به موتور خودرو وارد کند.

کیت تسمه تایم ال 90 نیز از این قضیه مستثنی نیست.

تسمه تایم قطعه ای محکم با میزان انعطاف بالا می باشد که از مواد خاصی از جمله پلاستیک و نخ ساخته شده است و دارای دندانه‌هایی در فواصل مشخص و منطبق با دندانه‌های چرخ دنده میل‌لنگ و پولی میل‌سوپاپ موتور است. 

موتور خودرو ال 90 در 4 عمل مکش، تراکم، احتراق و تخلیه باعث حرکت خودرو می‌شود و تسمه تایم با چرخش خود وظیفه زمان‌بندی باز و بسته شدن سوپاپ های هوا و سوپاپ های دود را بر عهده دارد.

روغن موتور ال 90

همان طور که گفته شد تمام قطعاتی که مربوط به موتور خودرو شما می باشند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

روغن موتور ال 90 نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال فرض کنید که روغن موتور مانند آب برای انسان است؛ همان طور که وقتی آب در بدن انسان نباشد احساس تشنگی و خشکی می کند، موتور خودرو شما نیز در نبود روغن موتور ال 90 کاملا خشک و شکننده می بباشد و زندگی موتور خودرو شما به خطر می افتد.

روغن موتور ال 90 از ترکیبات پیچیده و خاصی تولید می شوند که معمولا این روغن ها از روغن پایه و افزودنی ها تشکیل شده اند.

در واقع روغن موتور ال 90 یک عنصر حیاتی برای کارکرد و فعالیت بهتر موتور  خودرو می باشد. با افزایش سن و طول عمر موتور، اهمیت استفاده از روغن موتور ال 90 با کیفیت و مرغوب روز به روز بیشتر احساس می شود.

برای خرید روغن موتور ال 90 با بهترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت در بازار کافیست به فروشگاه رنو پخش مراجعه کنید یا بر روی لینک کلیک کنید.

رادیاتور آب ال نود

آیا می دانستید که هزاران بار انفجار در موتور خودرو شما رخ می دهد؟

بله، زمانی که شما خودرو را به اصطلاح استارت می زنید و شروع به حرکت می کنید، شمع جرقه می زند و مخلوط سوخت و هوا در سیلندر منفجر می شود.

می توانید تصور کنید که چه مقدار گرما و حرارت به دلیل فعالیت های انجام شده تولید می شود؟

آب رادیاتور ال 90، سیالی است که گرما را از موتور جذب می‌کند و سپس آن را از طریق رادیاتور دفع می‌کند. ​همچنین این کار را با وارد کردن جریان هوای گرم توسط بخاری در فصول سرد انجام می‌دهد.

آب رادیاتور ال 90 که مایعی  خنک کننده  می باشد که به طور معمول به آن ضدیخ نیز می‌گویند، مخلوطی از اتیلن و پروپیلن گلیکول و آب است که معمولاً در نسبت ۵۰ /۵۰ ساخته شده‌است.

خرید لوازم یدکی مگان از بهترین فروشگاه!

لوازم یدکی مگان

همواره یکی از دغدغه ها ونگرانی های خریداران لوازم یدکی مگان، خرید این قطعاتی مثل کیت تسمه تایم، چراغ جلو، دیسک و صفحه، لنت ترمز و … با بهترین کیفیت بوده است.

اگر لوازم یدکی مگان را با قیمتی ارزان و خارج از عرف خرید کرده اید؛ نباید خوشحال باشید که لوازم یدکی مگان را با قیمتی بسیار پایین تر از عرف خریداری کرده اید؛ زیرا این قطعات دارای کیفیت و استاندارد مناسب نمی باشند و ممکن است که آسیب های جدی به خودرو شما وارد کنند.

شما برای خرید لوازم یدکی مگاتن باید بهترین و معتبرترین فروشگاه را انتخاب کنید تا بتوانید با خیال راحت خرید قطعات یدکی خود را انجام دهید.

به همین منظور، فروشگاه رنو پخش یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های قطعات یدکی با هدف جلب 100 درصدی رضایت مشتریان لوازم یدکی مگان را با بهترین و مرغوب ترین کیفیت همراه با قیمتی بسیار مناسب به بازار و سراسر کشور عرضه می کند.

این فروشگاه با توجه به وجود برخی افراد و فروشگاه های سودجو که اقدام به عرضه و فروش لوازم یدکی مگان بی کیفیت کرده اند و خریداران رضایتی از کیفیت این قطعات یدکی نداشتند، تصمیم گرفت که قطعات یدکی را با کیفیت بسیار مناسب به بازار عرضه کند و به فروش برساند تا دیگر مشتریان نگرانی از بابت اصل بودن قطعات یدکی نداشته باشند.

خرید لوازم یدکی مگان با ارزان ترین قیمت در بازار!

همان طور که گفته شد فروشگاه رنو پخش لوازم یدکی مگان را با کیفیت بسیار مناسب به بازار عرضه می کند و به فروش می رساند. اما همواره در خرید قطعات یدکی کیفیت به همراه قیمت مناسب برای خریداران بسیار حائز اهمیت و قابل توجه می باشد.

خریداران همواره به دنبال خرید لوازم یدکی مگان با بهترین کیفیت هستند اما قیمت نیز مسئله و فاکتور مهمی برای تمام خریداران می باشد. زیرا قطعات یدکی مگان از قیمت های بالایی برخوردار می باشند.

فروشگاه رنو پخش با توجه به وضع اقتصادی و رکود اقتصادی بر این باور بوده است که می توان لوازم یدکی مگان را با قیمت مناسب به بازار عرضه کرد تا دیگر هم وطنانمان مشکلی از بابت پرداخت هزینه های قطعات یدکی نداشته باشند.

شما می توانید با یک مقایسه ساده بین فروشگاه رنو پخش و سایر فروشگاه های قطعات یدکی متوجه تفاوت قیمت این فروشگاه با سایر فروشگاه ها شوید.

امیدواریم که تجربه خرید از فروشگاه رنو پخش را به دست آورید و رضایت 100 درصدی را بابت خرید لوازم یدکی مگان داشته باشید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.