printlogo

فونیکس (FOWNIX) برند جدید و لوکس مدیران خودرو، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد، نمایندگان این شرکت و اصحاب رسانه در محل هتل اسپیناس پالاس تهران معرفی شد.
کد خبر : 20441
تاریخ انتشار : 29 آذر 1400 - 23:42

«خبرماشین» - فونیکس (FOWNIX) برند جدید و لوکس مدیران خودرو، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد، نمایندگان این شرکت و اصحاب رسانه در محل هتل اسپیناس پالاس تهران معرفی شد.

 

برند فونیکس مدیران خودرو

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ قرار است محصولات لوکس این شرکت با برند فونیکس به بازار عرضه شود. اولین محصولاتی که به زودی با این برند وارد بازار خواهند شد، شامل تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو است. سطح کیفی و خدمات پس از فروش برند فونیکس نسبت به سایر محصولات مدیران خودرو بالاتر خواهد بود.

در ابتدای مراسم معرفی برند فونیکس (FOWNIX) جک لی مدیر عامل شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه مشتریان ایرانی به دلایل محدودیت های موجود از حضور خودروهای مدرن با فناوری بالا محروم بوده اند ادامه داد: به همین دلیل شرکت مدیران خودرو  تلاش کرده تا خودروهای جدید را با  فناوری های بالا و مدرن به بازار ایران عرضه کند تا به نوعی این خلا موجود از حضور برند های برتر بر طرف گردد.
وی ادامه داد: محصولاتی که تحت برند فونیکس به بازار عرضه می‌شوند کاملا از سایر خودروهای مدیران خودرو متمایز خواهند بود.
لی افزود: نمایشگاه اختصاصی، خدمات پس از فروش برتر نسبت به خودروهای ام وی ام، گارانتی طولانی مدت، سالن انتشار VIP و سرویس‌ ایاب و ذهاب برای مشتریانی که به هر دلیل نمی‌توانند در نمایندگی منتظر تعمیر خودرویشان بمانند؛ از جمله مواردی هستند که شرایط فروش و خدمات پس از فروش فونیکس را از سایر برندهای شرکت مدیران خودرو متمایز می‌ کند.

 

نشست خبری برند فونیکس مدیران خودرو


در ادامه بابک صدرایی مدیر بازاریابی شرکت مدیران خودرو به معرفی برند فونیکس و محصولات جدید این شرکت پرداخت.
به گفته صدرایی نشان فونیکس مرحله جدیدی از خدمات خودرو را در ایران آغاز می کند چرا که این برند جدید افرادی را هدف گرفته است که در پی کسب موفقیت و روبرو شدن با چالش های اقتصادی هستند.
وی ادامه داد: فونیکس با سه مولفه لوکس بودن، تکنولوژی های جدید و خدمات متفاوت و متمایز سطح ذائقه خریداران خودرو را ارتقاء می‌دهد تا با معنی و مفهوم جدیدی از کیفیت آشنا شوند.
در ادامه نشست خبری بهرام شریعت، رییس هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو در خصوص قیمت گذاری خودروها گفت: هدف ما جلوگیری از به وجود آمدن فضای دلال گری و تحویل خودرو به مشتری واقعی و همچنین افزایش قیمت اعمال شده در اثر رشد بیش از 100 درصدی نرخ حمل و نقل و کاهش تولید میکروچیپ است.
همچنین مدیر خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در پاسخ به سوالی در مورد قطعات یدکی گفت: از بابت تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی خیال مشتریان راحت باشد و تمامی قطعات مورد نظر از ماه های گذشته در انبارهای شرکت ذخیره شده است.

 

برند فونیکس مدیران خودرو

 

مشخصات فونیکس تیگو 8 پرو

فونیکس تیگو 8 پرو خودرویی که موفق ترین محصول شرکت سازنده هم در بازار چین و هم در بازارهای صادراتی بوده و در برخی از کشورها مانند روسیه رقابت تنگاتنگی با هیوندای سانتافه دارد. تیگو 8 پرو قصد دارد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کولئوس، تویوتا راو 4، نیسان ایکس تریل، کیا سورنتو و... به رقابت بپردازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

مشخصات فونیکس تیگو 8 پرو

 

برند فونیکس مدیران خودرو

 

مشخصات فونیکس تیگو 7 پرو

فونیکس تیگو ۷ پرو مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو شارژ با توان ۱۵۷ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر است که از طریق یک سیستم انتقال قدرت با جعبه دنده  CVTنه سرعته منتقل می شود. مصرف سوخت این خودرو نیز نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۸ لیتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

مشخصات فونیکس تیگو 7 پرو

 

برند فونیکس مدیران خودرو

 

مشخصات فونیکس آریزو 6 پرو

فونیکس آریزو ۶ پرو مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتون متر مجهز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

مشخصات فونیکس آریزو 6 پرو