printlogo

آمیکو آسنا اتوماتیک روز گذشته در محل هتل اسپیناس پالاس تهران و با حضور مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره شرکت آمیکو، جمعی از اصحاب رسانه، امیر علی اکبری و هادی ساعی (قهرمانان ورزشی) رونمایی شد.
کد خبر : 20333
تاریخ انتشار : 9 آذر 1400 - 17:35

آمیکو آسنا اتوماتیک روز گذشته در محل هتل اسپیناس پالاس تهران و با حضور مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره شرکت آمیکو، جمعی از اصحاب رسانه، امیر علی اکبری و هادی ساعی (قهرمانان ورزشی) رونمایی شد.
شهرام فداکار؛ مدیرعامل شرکت آمیکو در حاشیه این مراسم از آسنای اتوماتیک گفت: تعداد ۱۰۰ دستگاه از این محصول به صورت لیمتید ادیشن برای عرضه در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این خودرو به لحاظ ابعاد داخلی و خارجی بزرگ‌ترین خودرو پیکاپ تولید داخل است که خودرویی بسیار نرم و راحت است. 
مدیرعامل آمیکو، درصد داخلی سازی آسنای معمولی را ۳۸ درصد عنوان کرد و گفت: بسیاری از قطعات اصلی این خودرو مانند سیستم فنربندی در داخل تولید شده است. 
فداکار افزود: تجهیز این خودرو به آپشن های آفرود‌ و تیونینگ به انتخاب مشتریان از برنامه های آینده ما است؛ همچنین خودروی آسنای اتوماتیک نیز در رنگ های آبی و مشکی و قرمز عرضه می شود. 
وی ادامه داد: آسنای اتوماتیک با هدف توسعه محصول در حال حاضر با تیراژ ۱۰۰دستگاه عرضه می شود اما با توجه به ویژگی های ذاتی این محصول آپشن های دیگری به آن اضافه خواهد شد و سیستم فنربندی این محصول قابلیت تیونینگ را دارد.
مدیرعامل آمیکو، در مورد خدمات پس از فروش این محصول گفت: تمامی قطعات مهم این خودرو شامل موتور، گیربکس، توربو شارژ و ... موجود است و مشتریان دغدغه ای در ارتباط با این موضوع نخواهند داشت.

 

 

مشخصات فنی آمیکو آسنا اتوماتیک

 

همچنین مدیرفروش شرکت آمیکو در حاشیه مراسم رونمایی رسمی از محصول آسنای اتوماتیک شرکت آمیکو اظهار داشت: نقطه قوت این خودرو گیربکس اتوماتیک پانچ فرانسوی است که روی انواع محصولات دیگر شامل خودروهای جنرال موتورز و ب ام و قبلا استفاده شده است‌‌.
وی ادامه داد: آسنا اتوماتیک مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۲.۴ لیتری‌ توربو با توان ۲۱۸ و گشتاور‌ ۳۲۰ نیوتون متر است. پیشرانه آن نیز از سری MIVEC میتسوبیشی ‌و در رده 4K22 این کمپانی است.
دکتر ترکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمرکز شرکت آمیکو روی دو گروه از محصولات کامیون ، کامیونت و همچنین خودروهای پیکاپ است قطعا محصول آسنای اتوماتیک در سال‌های آینده با ورژن های جدید عرضه شده و قابل ارتقا خواهد بود.