printlogo

نماینده مردم خمین گفت: مجوز فاز سوم تولید خودر شهرستان خمین صادر شد که در آینده ای نزدیک در مدار تولید قرار می گیرد.
کد خبر : 20278
تاریخ انتشار : 26 آبان 1400 - 19:28

نماینده مردم خمین گفت: مجوز فاز سوم تولید خودر شهرستان خمین صادر شد که در آینده ای نزدیک در مدار تولید قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علیرضا نظری به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود گفت: با پیگیری های صورت گرفته مشکلات بوجود آمده برای شرکت آرین موتور پارس مرتفع شده است و علاوه بر آن دو فاز در حال فعالیت، مجوز فاز سوم نیز از سوی وزیر صمت اخذ شد.
نماینده مردم خمین در مجلس افزود: واحد خودرو سازی خمین از 2 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات «ون 16 صندلی» و «کامیونت» را در مدار تولید دارد.
این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: شهرستان خمین چندی پیش میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت بود که در جریان سفرش از واحد خودروسازی خمین بازدید کرد و پس از آن با پیگیری امور و حل معضلات بستر برای راه‌اندازی خط تولید خودروی سواری لاماری مهیا شده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تاکید کرد: انتظار می‌رود با رفع موانع موجود، خط سوم این واحد با تولید خودروی لاماری در سالی که به نام پشتیبانی و رفع موانع تولید نامگذاری شده است، ریل جدیدی در مسیر توسعه و افزایش اشتغال در شهرستان خمین باشد.
نظری عنوان کرد: توسعه واحد خودروسازی شهرستان خمین از مونتاژ به ساخت خودرو با جدیت پیگیری می شود و قطعا صنعتی شدن خمین در شرایط خشکسالی، راهبرد مهمی در خروج شهرستان از رکود اقتصادی و حل مشکل بیکاری جوانان به ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی است.