printlogo

بهمن دیزل با هدف تکمیل سبد محصولات خود کامیونت 6 تن و 8.5 تن فورس را به زودی به بازار معرفی می‌کند.
کد خبر : 20271
تاریخ انتشار : 25 آبان 1400 - 16:15

بهمن دیزل با هدف تکمیل سبد محصولات خود کامیونت 6 تن و 8.5 تن فورس را به زودی به بازار معرفی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، شرکت بهمن دیزل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان تجاری کشور با ورود به عرصه تولید انواع کامیون‌های سبک، نیمه سنگین و مینی‌بوس با هدف نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری کشور و تامین نیاز بازار داخل در اسفند ماه 82 به طور رسمی آغاز به کار کرد.
این شرکت با شعار «ما همواره به حرکت می‌اندیشیم»، با سرلوحه قرار دادن برنامه‌های مبتنی بر افزایش و تنوع تولید انواع محصولات سنگین، پیشتازی در عرصه تولید محصولات مرتبط با صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای را برای خود ترسیم کرده است.
بهمن دیزل رشد تولید 55 درصدی در عرصه ساخت کامیونت و مینی باس و کاربری‌سازی را در سه ماه نخست سال جاری پشت سر گذاشته است.
بهمن دیزل پس از تولید و عرضه کامیون شش تن شیلر به عنوان آخرین تولید جدید خود در این رده محصولات، به منظور تکمیل سبد خود از ورود کامیونت جدید 6 تن و 8.5 تن فورس به بازار خودروهای سنگین کشور خبر داده است.
کامیونت 8.5 تن فورس از نوع خواب‌دار و با وزن خالص 3 هزار و 200 تن و کامیونت 6 تن با دو نوع خواب‌دار و بدون خواب و با وزن خالص 3 تن، مجهز به موتور 4 سیلند توربوشارژ هستند که استاندارد آلایندگی یورو 5 را پاس می‌کنند.
کامیونت 8.5 تن فورس با حجم موتور 3760 سی‌سی از نیرویی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 491 نیوتن متر بهره می‌گیرد و نوع 6 تن خواب‌دار و بدون خواب، نیرویی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 491 نیوتن متر تولید می‌کند.
سیستم ترمز ABS و WBD، سیستم تعلیق جلو و عقب تخت پارابولیک و چند لایه مجهز به کمک فنر هیدروتلسکوپی، فرمان ساچمه‌ گردان- هیدرولیکی، ترمز جلو و عقب کاسه‌ای پنوماتیک، ترمز کمکی اگزوز، ترمز دستی با مکانیزم پنوماتیکی- بوستر چرخ‌های عقب، چراغ رانندگی در روز، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، گرمکن آینه‌های جانبی، کروز کنترل و امکان نصب دوربین دید عقب از جمله امکانات کامیونت‌های فورس بهمن دیزل است.