printlogo

غرفه شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در دومین روز نمایشگاه ببین المللی سفر، اکو توریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته، میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان بود.
کد خبر : 20139
تاریخ انتشار : 28 مهر 1400 - 18:51

«خبرماشین» - غرفه شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در دومین روز نمایشگاه ببین المللی سفر، اکو توریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته، میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان بود. 
به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، شرکت ارس خودرو دیزل در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازد. این شرکت در غرفه‌ خود به شماره B3 واقع در سالن 10 و 11 خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. خودروهای ساخت این شرکت شامل محصولات آفرود، تزیین شده و ... در غرفه‌ آمیکو به نمایش در آمده است.
احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان ضمن بازدید از غرفه آمیکو در این نمایشگاه گفت: مرحوم تقی زاده بنیان گذار شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) مدیری موفق و هوشمند که همیشه به فکر گسترش کار و فعالیت بود و همه ما باید این رفتار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
همچنین انجام امور مرتبط با فروش خودرو و خدمات پس از فروش در غرفه‌ گروه صنعتی آمیکو انجام می‌شود، مشتریان می‌توانند از این فرصت نمایشگاهی برای استفاده از خدمات مورد نظر استفاده کنند.
پیکاپ آسنا با دو روش نقدی و اعتباری با پیش پرداخت 50 درصد نقد و مابقی با اقساط 6 الی 36 ماهه به مشتریان محترم عرضه می گردد.
این نمایشگاه یک رویداد جذاب برای آفرودهابازها است و ضمن ایجاد یک تحرک جدی در حوزه طبیعت‌گردی و صنایع مرتبط با آن، سفری ایمن همراه با تجهیزات مناسب برای ایجاد کمپینگ اصولی را برای علاقمندان هدیه می‌آورد.
لازم به ذکر است این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در تاریخ 27-30 مهرماه سال جاری از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برقرار است.