printlogo

«خبرماشین» - پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، اقدام به فروش اقساطی "ب ام و" و مینی با تخفیف، انجام خدمات تیونینگ شامل کاور و سرامیک و ... در جشنواره تجربه پریمیوم نموده است.
کد خبر : 20133
تاریخ انتشار : 26 مهر 1400 - 17:34

«خبرماشین» - پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، اقدام به فروش اقساطی "ب ام و" و مینی با تخفیف، انجام خدمات تیونینگ شامل کاور و سرامیک و ... در جشنواره تجربه پریمیوم نموده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، در این طرح انواع مدل های ب ام و صفر و کارکرده به صورت نقدی و اقساط به فروش می رسد. در طرح فروش اقساطی، مشتریان می توانند با پیش پرداخت 30 تا 60 درصد و بازپرداخت یک، دو و سه ساله اقدام به خرید خودرو مورد نظر نمایند.

 

 

نکته حائز اهمیت در بحث فروش خودروهای کارکرده، تایید این محصولات از نظر رنگ، کیلومتر کارکرد و فنی توسط کارشناسان و تجهیزات پرشیا خودرو است که مشتریان می توانند با اطمینان خودرو کارکرده ای خریداری کنند که دارای گواهی معتبر است. همچنین گارانتی خودروهای کارکرده نیز از ویژگی های مهم این جشنواره است.

 

 

در ادامه علاقمندان به خرید خودرو با حضور در این فستیوال می توانند از فرصت خرید خودروهای ب ام و همراه با تخفیف های ویژه و محدود استفاده کنند. همراه خودروها پک هدیه ۲۴ عددی اکتان بوستر و ۱ عدد کپسول آتش نشانی ارائه می شود.

 

 

در مدت زمان این جشنواره دارندگان خودرو ب ام و و مینی با حضور در تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو می توانند آپشن های نرم افزاری خودرو خود را با ۳۰% تخفیف فعالسازی و بروزرسانی کنند. 

 

 

در بخش خرید قطعات ووچر تخفیف ۵% قطعات برای هر خرید از کانتر تعمیرگاه مرکزی و پذیرش در تعمیرگاه مرکزی در بازه کمپین فروش میسر است.

در بخش خرید اکتان پرشیا ساین برای خرید های تا ۵ عدد ۱۰%، خریدهای ۱۰ عدد به بالا ۲۰%، ۲۰ عدد به بالا با ۳۰% تخفیف ارائه می شود. در بخش خرید مکمل بنزین ۳۵ درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است.

 

 

تخفیف های جذاب بخش تیونینگ شامل کاور و سرامیک تا ۱۰% و محصولات اشنایدزر از قبیل رینگ وکیت اگزوز تا ۲۰ % تخفیف است. 

همچنین در این جشنواره خودروهای کلاسیک بازسازی شده و مورد تایید کارشناسان پرشیا خودرو به فروش می رسد.

 

 

از سایر تخفیف های این فستیوال بزرگ تجربه پریمیوم پرشیا خودرو  می توان به گارانتی (۳۰ %) BSI (۳۰%)، اکسسوری و لایف استایل (۳۰%)، روغن (۱۰%) و در بخش امداد و خدمات ایاب و ذهاب سرویس در محل (Home service) به صورت رایگان و حمل خودرو با خودروبرهای مسقف با ۳۰ درصد تخفیف اشاره کرد.

 

 

این جشنواره از ۲۵ الی ۳۰ مهر در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر ۶ جاده مخصوص تهران کرج و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در شهرهای شیراز، اهواز، ساری، مشهد، زنجان و کرمان، از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برگزار می شود و بازدید برای عموم آزاد است. همچنین در روز پایانی جشنواره به تعدادی از بازدید کنندگان به قید قرعه هدایای نفیس از اکسسوری و لایف استایل ب ام و تعلق می گیرد.

 

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.ir/ مراجعه نمایند.