printlogo

نیازی به گفتن نیست که رولزرویس کالینان یک شاسی بلند مقرون به صرفه نیست.
کد خبر : 20104
تاریخ انتشار : 21 مهر 1400 - 16:25

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، برچسب قیمت آن در حدود نیم میلیون دلار متغیر است که طبق استانداردهای رولزرویس خوب است. اما اگر به دنبال نسخه گرانتری از کالینان هستید، کلاسن نسخه ای برای شما دارد که تقریباً دو برابر قیمت معمولی کالینان است. کلاسن با افزودن حفاظت 360 درجه با بدنه ضدگلوله با کیفیت بالا، لیست طولانی ویژگی های ایمنی کالینان را تقویت می کند.
کلاسن همچنین از شیشه های چند لایه مقاوم در برابر گلوله استفاده کرد، در حالی که بقیه سپر بالستیک شامل حفاظت از باتری و ماژول کنترل الکترونیکی، لولا درب تقویت شده و دیگر نقاط مهم ساختار، سیستم تعلیق تقویت شده و دستگاه های تخت می باشد.

 


در داخل، کلاسن سفارشی سازی را با استفاده از مواد منحصر به فرد درجه یک ارائه می دهد و از جایی که رولزرویس متوقف شده است شروع می کند. البته شرکت آلمانی ترجیحات مشتری را برآورده می کند، در حالی که طراحی بیرونی را تا آنجا که ممکن است به اصل نزدیک می کند. طبق گفته کلاسن، این به این دلیل است که وسیله نقلیه توجه ناخواسته را به خود جلب نمی کند، که ما بسیار شک داریم زیرا کالینان به خودی خود باید یک منظره نادر باشد.
حالا برای قیمت، کلاسن کالینان زرهی را با قیمت 833 هزار یورو (با احتساب مالیات) لیست می کند که با نرخ فعلی ارز به حدود 962 هزار دلار تبدیل می شود که مقدار زیادی است.
کلاسن سه ماه به شما اجازه می دهد تا بدنه ضدگلوله را پس از سفارش تهیه کنید.