printlogo

آیزو 5 توربو جدید خودرویی  مناسب و کاربردی  برای جوانان است ترکیب موتور 1500 سی سی توربو در کنار گیربکس CVT 9 سرعته جدید آریزو 5 را نسبت به نسل قبل سریعتر ساخته است.
کد خبر : 20069
تاریخ انتشار : 12 مهر 1400 - 12:27

آیزو 5 توربو جدید خودرویی  مناسب و کاربردی  برای جوانان است ترکیب موتور 1500 سی سی توربو در کنار گیربکس CVT 9 سرعته جدید آریزو 5 را نسبت به نسل قبل سریعتر ساخته است. 
شرکت مدیران خودرو هفته گذشته جلسه تست درایو ویژه ای برای اصحاب محترم رسانه جهت تست محصول جدید خود آریزو 5 توروبو در پیست آزادی فراهم  نمود که آن تست درایو با استقبال خبرنگاران محترم همراه گردید. همچنین آنان از ویژگی های فنی و آپشنی آریزو 5 جدید ابراز رضایت نمودند.
در این تست رایو که با حضور 15 خبرنگار به انجام رسید خبرگان خودرویی علاوه بر آشنایی با تغییرات و مشاهده آپشنهای جدید خودرو به رانندگی با خودرو و بررسی ویژگی های آن پرداختند. بر اساس نظر اصحاب رسانه تغییرات صورت گرفته در داخل خودرو بنیادی می باشد و آنرا برای افرادی که به دنبال خودرویی به روز، مدرن  و اسپرت هستند  مناسب می سازد.  از طرفی وجود فرمان برقی با طرح غربیلک جدید به همراه ترمز دستی برقی و اتوهلد خودرو را برای رانندگی در مسیرهای پر ترافیک شهر بسیار کاربردی کرده است .
همچنین در مقایسه با نسل قبل گیربکس 9 سرعته CVT خودرو را در شتابگیری ها سریع تر ساخته و نفوذ صدای گیربکس به داخل خودرو را به حداقل رسانده است. همچنین دیسپلی 8 اینچی مجهز به نویگیشن نیز از موارد دیگر مورد توجه خبرنگاران محترم بود. 
خودرو آریزو 5 جدید که مدتی پیش در بازار کشور چین عرضه گردید به زودی توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می گردد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی آریزو 5 با تغییرات فنی و آپشنی متعددی همراه گشته است که در نهایت خودرو را سریع تر، کاربردی تر و جوان پسند تر می نماید.
جهت اطلاع از زمان رونمایی خودرو آریزو 5 جدید و اطلاع از قیمت آن به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://mvmco.org/arrizo5/