printlogo

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۶ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه یک مالخر زن نیز دستگیر شد.
کد خبر : 19892
تاریخ انتشار : 31 مرداد 1400 - 17:21

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۶ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه یک مالخر زن نیز دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از میزان- علی عزیزخانی بیان داشت: با دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو کارآگاهان به دست آورند که متهمان اموال مسروقه را به مالخر خانمی به نام سحر می‌فروختند که پس از هماهنگی‌های قضائی و شناسایی مخفیگاه وی، مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه این متهم آغاز شد.
وی عنوان کرد: در مراقبت‌های ویژه پلیسی مشخص شد که تعدادی افراد مشکوک به این محل در رفت و آمد هستند که در ادامه بررسی به دست آمد که این افراد، ۴ تن از سارقان لوازم خودرو سابقه دار می‌باشند که به صورت باندی به سرقت لوازم خودرو می‌پردازند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه مخفیگاه این سارقان در محدوده میدان منیره شناسایی شد، ادامه داد: در ۲ عملیات مستقل هر ۴ سارق لوازم خودرو و مالخر اموال سرقتی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعداد فراوانی لوازم سرقتی مربوط به اثاث منزل و خودروکشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به بیش از ۱۲۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند، ادامه داد: آن‌ها علاوه بر سرقت لوازم خودرو به سرقت‌های دیگری نیز اعتراف کرده اند که کشف جزئیات پرونده در این خصوص ادامه دارد.
به گفته عزیز خانی متهمان با دستور قضائی در اختیار پایگاه هشتم این پلیس قرار دارند.