printlogo

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین سرعت‌های غیرمجاز در معابر پایتخت مربوط به خانواده پژو و بیشتر خودروی پژو ۲۰۶ است.
کد خبر : 19835
تاریخ انتشار : 18 مرداد 1400 - 15:56

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین سرعت‌های غیرمجاز در معابر پایتخت مربوط به خانواده پژو و بیشتر خودروی پژو ۲۰۶ است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ محمد رازقی درباره تخلفات سرعت و سبقت در شهر تهران، با بیان اینکه در بزرگراه‌های همچون شهید همدانی، خرازی و بابایی بیشترین تصادفات با شدت زیاد روی می‌دهد، اظهار کرد: همزمان با افزایش سرعت خودروها، شدت تصادفات نیز افزایش پیدا می‌کند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ما در قرارگاه کنترل سرعت، سرعت‌های غیرمجاز را از نظر زمان و نحوه رصد و کنترل کرده تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت دهیم.
وی تصریح کرد: یکی از موارد لحاظ شده، بررسی انواع خودروها از نظر نحوه رانندگی است، در همین رابطه خانواده پژو و بیشتر خودرو پژو 206 رتبه نخست را دارد و بیشترین سرعت‌های غیرمجاز در معابر پایتخت، مربوط به این خودرو است.
این مقام انتظامی یادآور شد: سرعت مطمئنه، سرعتی است که راننده از رانندگی خود اطمینان داشته و مطمئن باشد که در زمان وقوع و بروز خطر از تصادف جلوگیری به عمل می‌آید.
رازقی بیان کرد: رانندگان باید در شرایط و موقعیت‌های مختلف، با سرعتی رانندگی کنند که در زمان بروز تصادف بتوانند وسیله‌نقلیه خود را کنترل کرده و از تصادف اجتناب کنند.